جانشین سازمان بسیج اساتید استان البرز خبر داد ؛
جانشین سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، نشست دو روزه‌ بصیرت‌افزایی ویژه اساتید استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۵۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ناصر واحدی جانشین سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: نشست دو روزه بصیرت افزایی ویژه اساتید استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با حضور تعداد ٢۵٠ نفر از اساتید کل دانشگاه‌های استان البرز در دو روز برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست بصیرت‌افزایی ویژه اساتید بسیجی در کرج

وی افزود: این نشست به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و معاونت فرهنگی این دانشگاه و با حضور جمعی از سخنرانان شخصیت‌های کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان البرز با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «دانشجویان افسران جنگ نرم و اساتید فرماندهان این جنگ هستند» بیان کرد: اساتید در دانشگاه‌ها باید این رسالت را حفظ کنند و علیه کارهایی که دشمنان نظام و انقلاب در حال انجام هستند، فعالیت کنند چراکه محور دشمنی آنان باورهای ما است.

واحدی تأکید کرد: یکی از پایه‌های اصلی تحقق پیشرفت و عدالت در دهه آینده، گسترش علم و تعمیق آن در کشور است و اساتید در این راه با بصیرت کافی گام بردارند تا پژوهش‌ها تابع نیازهای اساسی کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن باورها و عقاید نسل جوان را هدف قرار داده است، تصریح کرد: اساتید با بالا بردن قدرت تحلیل دانشجویان فضای دانشگاه را پرنشاط و درعین‌حال دانشجویان را در جهت تهیه پژوهش‌های کاربردی سوق دهند.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان البرز هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح علمی و جایگاه استادان، دانش‌افزایی و بصیرت‌افزایی در استادان، ایجاد فضای علمی و گفت‌وگومحور در بین استادان و بسترسازی برای شکوفاکردن استعدادهای موجود عنوان کرد و عنوان کرد: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اساتید در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه‌های تمدن‌ساز اسلامی و نیز تقویت و رشد زمینه‌ها و ظرفیت‌های علمی و تربیتی، تلاش برای معرفت‌افزایی و توانمندسازی اساتید ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده که در آستانه روز بسیج اساتید در دانشگاه آزاد کرج ویژه اساتید بسیجی برگزار می‌گردد.

گفتنی است سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز، علیرضا زاکانی ریاست کمیسیون ویژه بررسی برجام، آیت‌الله رزاقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز و آیت‌الله نومی مدرس حوزه‌ی علمیه‌ی قم سخنرانان این مراسم خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها