تشویق تیم ملی سنندجی ها را به خیابان کشاند

مردم سنندج پس از اتمام بازی ایران - اسپانیا در جام جهانی، در خیابان‌های این شهر به شادی پرداختند و بازی تیم ملی در مقابل یکی از قویترین تیم‌های دنیا را تحسین کردند.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۵۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،برخی از مردم سنندج و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال بامداد پنج شنبه پس از بازی ایران اسپانیا در خیابان‌های شهر به شادی پرداختند و از تیم ملی بابت دفاع بی نظیر در برابر قهرمان ادوار گذشته جام جهانی تشکر کردند.

ایران در دومین مبارزه خود در جام ۲۰۱۸ روسیه با وجود اینکه بازی را یک به صفر به اسپانیا از مدعیان جام جهانی واگذار کرد، اما مورد حمایت و تشویق فوتبال دوستان سنندجی قرار گرفت.

این مردم که بیشتر آن‌ها پس از تماشای بازی فوتبال در سینما روباز آبیدر سنندج به صورت پیاده یا با خودرو در خیابان‌ها حضور پیدا کرده بودند با شادی، سوت و شیپور زدن و به صدا در آوردن بوق اتومبیل‌ها قدردانی خود از تیم ملی را اعلام کردند.

تجمعی فشرده از مردم و خودرو‌ها از میدان گاز تا میدان کوهنورد مشاهده می‌شد و این تجمع با حجم کمتری به شکل ترافیک خودرو تا میدان آزادی سنندج امتداد داشت.

دیدار ایران - اسپانیا که در استادیوم کازان سوریه برگزار شد یک بر صفر به نفع اسپانیا به پایان رسید و این تیم در گروه B. به رده سوم صعود کرد.

تیم ایران که از بازی قبلی خود سه امتیاز کسب کرده است هنوز هم در صورت بُرد تیم پرتغال شانس صعود به مرحله بعدی را دارد
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات