خبرهای داغ:

پیگیری وبررسی پروژه بازسازی خانه های محرومین با همت گروه های جهادی بسیج هندیجان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی گفت:در راستای خدمات رسانی بهتر به مناطق محروم پروژه بازسازی ومرمت منازل خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست ازروستاهای هندیجان باهمت بسیج سازندگی حوزه شهید مزارعی و بسیجیان گروه جهادی هندیجان درحال پیگیری و بررسی هستند وهچنین تعدادی وسایل ورزشی به بسیجیان روستای ذلقی اهداء شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۹۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
سروان پاسدار علی حسن غلامی عصر چهار شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان اظهار کرد: در طی سال های گذشته تا کنون با همکاری بسیج سازندگی ناحیه و بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید مزارعی اقدامات خوبی در زمینه های ساخت وساز ،مرمت و تعمیرخانه های مناطق محروم شهری و روستایی در قالب محرومیت زدایی با همت گروههای جهادی بصورت هفتگی انجام گرفته که اکثر این پروژه ها با موفقیت به پایان رسیده است.
 
وی افزود:از عمده اقدامات خوب دیگر بسیج سازندگی توزیع وسایل گرمایشی شامل آبگرمکن گازی در میان خانواده های نیازمند روستایی بود که از موارد نیاز مند اولیه برای این خانواده ها بوده است که گروه های جهادی حوزه شهید مزارعی هندیجان نقش تاثیر گذاری در توزیع این وسایل داشته است.
 
وی بابیان تحقیق و بررسی در باز سازی دیگر منازل محروم روستایی گفت:اقدامات در با بررسی و تحقیق هدفدار و شایسته در بهبود وضعیت زندگی در مسکن خانواده های محروم با همت گروه های جهادی انجام گرفته که در صورت تامین مالی و مشارکت خیرین به زودی این پروژه های محرومیت زدایی در قالب باز سازی خانه های محروم با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهند شد.
 
غلامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان عنوان کرد:گرو های جهادی در مناطق محروم شهری کارهای تاثیرگذاری را برای خانواده های بی بضاعت معرفی شده از سوی کمیته امداد امام راحل انجام داده و اینگونه کارها با هماهنگی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار