خبرگزاری بسیج: کارگروه های موضوعی و تخصصی شورایاران محلات منطقه 20 با حضور نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش و شهردار منطقه20 تشکیل و فعالیت معتمدان محلی رسما وارد مرحله جدید و تخصصی شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۸۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 الهام فخاری عضو ستاد هماهنگی و اجرایی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جمع شورایاران محلات منطقه 20 گفت: کارگروه های تخصصی اجتماعی و فرهنگی، سلامت و محیط زیست، عمران و شهرسازی و آموزش و مشارکت های اجتماعی با هدف بهره مندی بیشتر از نقطه نظرات شورایاران با نگاه واقع بینانه و تخصصی تر شکل گرفته است.

فخاری روحیه مشارکت پذیری و فعال شورایاران محلات 20 گانه منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سهولت اجرای برنامه های محلی و اداره بهتر محلات به دست شورایاران از مهمترین پیامدهای فعالیت کارگروه های تخصصی خواهد بود.

وی ادامه داد: شکل گیری کارگروه های تخصصی شورایاران بر اساس تغییرات و بازنگری در آئین نامه اجرایی است.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز گفت: شورایاران به عنوان تنها مرجعی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، ظرفیت ارزشمندی برای اداره امور محله محسوب می شوند.

صفوی افزود: برنامه های اجرایی محلات در سال های اخیر با لحاظ نقطه نظرات شورایاران برنامه ریزی و اجرا شد که از نتایج خوبی برخوردار بود.

بر اساس این گزارش انتخابات کارگروه های تخصصی شورایاران محلات 20 گانه با حضور نائب رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی ، دبیر و اعضاء ستاد هماهنگی و اجرایی شورایارای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 در سرای محله نفرآباد هاشم آباد برگزار شد و جعفر شربیانی به عنوان دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی، علی قبادی به عنوان دبیر کارگروه سلامت و محیط زیست، مسعود امان اللهی به عنوان دبیر کارگروه آموزش و مشارکت های اجتماعی و مسعود عباسپور به عنوان دبیر کارگروه عمران و شهرسازی انتخاب شدند.

 

 

 

ارسال نظرات