مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز از جمع آوری 100 میلیون ریال برای کودکان انجمن تسکین در راستای طرح اهدای فطریه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۷۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد میلانی افزود: طی دو روز به پشتوانه خیران تبریزی 100 میلیون ریال برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز جمع آوری شد که مبلغ صرف هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان شد.

وی ضمن ارج نهادن از حضور و حمایت همیشگی مردم خیر خواه و خیر تبریزی اظهار داشت: تسکین در مراحل مختلف و طرح های مناسبتی مورد حمایت مهربانانه قرار گرفته که به مدد آن به درمان، بهبود زیرساخت های بیمارستان کودکان تبریز و طرح های حمایتی پرداخته است.

میلانی طرح تسکین کارت و اتاق بازی را یکی از برنامه های موفق این انجمن عنوان کرد و افزود: اتاق بازی در فضای پر رخوت بیمارستان برای کودکان فرصتی برای شادی و آموزش فراهم کرده و کودکان با همراهی مربی تسکین به داستان خوانی، نقاشی و مرور دروس مدرسه و بازی می پردازند.

مدیرعامل انجمن تسکین یادآور شد: تسکین کارت یک طرح حمایتی برای خانواده کودکان بیمار بوده که بسته های بهداشتی شامل دستمال کاغذی، زیر انداز بهداشتی، پوشک بچه و ماسک برای کودکان بستری در بخش خون می شود و روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از شهریور سال 95 تا به امروز با همراهی و حمایت های مردم انسان دوست تبریزی بدون وقفه اجرا شده است.

میلانی با بیان اینکه کودکان نمی توانند به تنهایی با سرطان مبارزه کنند، گفت: انجمن تسکین با پشتوانه مردمی خود با طرح های مختلف سعی کرده تا در ابعاد مختلف اموزشی، حمایت های مالی، تجهیز بیمارستان، ایجاد فضای شاد برای کودکان و آموزش آن ها راه سلامتی را برای بیماران و خانواده های انها هموارتر و پر امیدتر کند.

ارسال نظرات