خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: امضاء کنندگان این بیانیه کاسبان ذلّت هستند و در هر جا نسخه ذلّت باری دیده می‌شود نام این پادو‌های مفلوک و فراری و یا ورشکسته سیاسی داخلی نیز دیده‌شده است.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۴۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، محسن رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به بیانیه اخیر بیش از صد نفر از مدعیان اصلاحات و عضو حزب کارگزاران و ضد انقلابیون تابلو‌دار فراری و دشمنان قسم‌خورده امام (ره) به رئیس‌جمهور امریکا که در آن خواستار مذاکره مستقیم و بدون قید و شرط جمهوری اسلامی ایران با ترامپ شده‌اند، اظهار داشت: امضاء کنندگان این بیانیه کاسبان ذلّت هستند و در هر جا نسخه ذلّت باری دیده می‌شود نام این پادوهای مفلوک و فراری و یا ورشکسته سیاسی داخلی نیز دیده‌شده است.

وی بابیان اینکه امضاء کنندگان این بیانیه در جهت تکمیل نقشه ترامپ اقدام کردند، خاطرنشان کرد: ترامپ باهدف و امید بازگشت مجدد ایران به مذاکرات و کسب امتیازات بیشتر از برجام خارج شد.

رحمانی با اشاره به مواضع سرسختانه جمهوری اسلامی پس از خروج امریکا از برجام، گفت: امضاء کنندگان بیانیه وقتی مواضع جمهوری اسلامی را مشاهده کردند اقدام به انتشار بیانیه خیانت‌آمیز دیکته شده نمودند که پیشنهاد بازگشت ایران به مذاکره با آمریکا اصلی‌ترین موضوع آن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها