حجت الاسلام پوربابایی:

بسیج باید طبیب الدوار باشد/الگوی بسیج در منطقه، سپر امنیت اسرائیل را فروریخت

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه بسیج باید در جامعه طبیب الدوار باشد گفت: امروز شاهدیم الگوی بسیج مردمی ما در عراق و سوریه سبب شده تا سپر امنیت رژیم جعلی صهیونیستی فرو بریزد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۱۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین پوربابایی در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه با اشاره به تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام راحل و گذشته قریب به چهل سال از این شجره طیبه افزود: امروز بسیج درخت تنومندی شده که در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها میوه و ثمره اش را ملت ایران نه فقط و کشور‌های منطقه می‌چینند و استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه شاید آن زمان که بسیج بیست میلیونی را امام بنا نهاد با وجود سپاه و ارتش برخی سوال می‌کردند چرا گفت: برخی از دشمنان و غافلان نیز بسیج را در عرصه نظامی می‌دیدند و جهاد سخت را وظیفه بسیج می‌دیدند، اما هر چه گذشت و می‌گذرد اهمیت بسیج در زوایای مختلف و آنچه نیاز است در عصره‌های مختلف سازندگی، علمی، خدماتی، بحران‌ها و حوادث خاص و مسائل مختلف بسیج کارایی و کارآمدی خوبی داشته است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزدخاطر نشان کرد: امروز مدل بسیج در منطقه و در کشور‌های عراق و سوریه با حضور مردم کارساز شد و سپر امنیت اسرایل را در هم شکست.
وی با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور فعلی امریکا تصریح کرد: مدل بسیج در جنگ سخت در عراق و سوریه و یمن و فلسطین الهام گرفته از یادگاری امام است که سبب شد نقشه‌های دشمنان ناکام بماند.
حجت الاسلام پوربابایی با اشاره به آثار و برکات خوب بسیج در سطح جامعه افزود: در مساجد که نقطه اتکاء محلات است ما چند تا نهاد را داریم و در کارایی مساجد و بالا بردن آن چند نکته مهم است که با محوریت امام جماعت به عنوان مدیر فرهنگی مساجد انجام می‌شود
وی با اشاره به تعریف مولا علی (ع) از پیغمبر گفت: مولا علی پیامبر را طبیب الدوار معرفی می‌کنند که خود به سراغ جامعه می‌رفت و مشکلات را حل می‌کرد و مسجد و نهاد‌های آن باید طبیب دوار باشند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد درپایان عنوان کرد: ما نباید منتظر باشیم که افراد بیایند ثبت نام کنند بلکه باید بروید سراغ مردم و همین کاری که دشمن در شکار نوجوانان و جوانان ما انجام می‌دهد و بسیج و امام جماعت باید طبیب الدوار باشند و به سراغ جامعه بروند و با کار‌های فرهنگی و اجتماعی، محلات پیرامونی را در راستای انقلاب اسلامی هدایت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار