خبرهای داغ:
دبیر کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی گفت: شهدای اهل سنت نشانه حضور در صحنه و نشانه عملی اعتقاد به نظام اسلامی است که مردم شهرستان درمیان با خونشان و با جوان هایشان ثابت کردند .
کد خبر: ۹۰۲۸۱۹۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام در جلسه برنامه ریزی کنگره 2000 شهید استان در فرمانداری شهرستان درمیان گفت : ما ممکن است در درون یک خانه هم اختلاف فکری داشته باشیم اما هیچ وقت در اصول  اختلاف فکری نداشته ایم.

وی افزود: ما هیچ گاه در داخل کشور بر نظام اسلامی، شناخت دشمن اصلی، مبارزه با دشمن اصلی و ...   اختلاف نداشته ایم  و نشانه های آن  هم همین شهدای شهرستان درمیان و به بخصوص شهدای اهل سنت است. این نشانه ی حضور در صحنه و نشانه ی عملی اعتقاد به نظام اسلامی است که با خونشان و با جوان هایشان ثابت کردند .

اسماعیلی یادآور شد: در این چهل ساله از ابتدای انقلاب هر چه آمریکایی های خبیث و صهیونیست های پلید بر علیه ما توطئه کردند آنها که  شیعه، سنی و  هیچ مسلمانی را نمی خواهند روی زمین ببینند  همان  دشمنان اصلی مسلمانان هستند .

وی در ادامه گفت : خدا را شکر مسلمانان مثل کوه در مقابل فتنه ها ایستاده اند  و نگذاشته اند مثل بعضی از کشور ها فتنه و شورش بین آنها  اتفاق بیفتد.

دبیر کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی بیان کرد : کنگره شهدا یک کار بسیار عظیم است که در آن کارهای فرهنگی ، بصیرتی، خدمات رسانی، عمرانی،  ورزشی، اجتماعی و ... است و فعالیت های  کنگره به شکل مردمی و سیستم های اداری انجام می شود .

وی ادامه داد: ما در مورد کنگره شهدا و برنامه های شهدا باید روحیه انقلابی داشته باشیم مانند شهدا که روحیه انقلابی قوی داشته اند و دل از خانواده هایشان کندند و به جبهه ها رفتند .

اسماعیلی اضافه کرد:  باید در نظر داشت که  در برنامه کنگره  شهدا بودجه زیاد نباید انتظار داشت  مگر در جاهای ضروری .

ارسال نظرات
پر بیننده ها