با شروع فصل اوقات فراغت

طرح هجرت 3 بسیج دانش‌آموزی آستانه‌اشرفیه آغاز شد

صبح امروز طرح هجرت 3 بسیج دانش‌آموزی به‌صورت رسمی در هنرستان دشتستانی شهرستان آستانه‌اشرفیه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۸۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، صبح امروز طرح هجرت 3بسیج دانش‌آموزی شهرستان آستانه‌اشرفیه در هنرستان دکتر دشتستانی این شهرستان با حضور جانشین سپاه ناحیه، مسئول بسیج سازندگی و فرمانده بسیج دانش‌آموزی این شهرستان آغاز به کار کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه در آیین افتتاحیه رسمی این طرح اظهار کرد:  طرح هجرت یکی از برنامه‌های فرهنگی و سازندگی سپاه است که با مشارکت دانش‌آموزان پسر در یک بازه زمانی ۱۰ روزه فعالیت می‌کند.

سرگرد عباس پور صفر افزود: در اجرای این طرح 10 دانش‌آموز هنرستان دکتر دشتستانی در بخش مرمت و زیباسازی فضای مدرسه مشغول به کار خواهند شد.

وی گفت: دانش‌آموزان در این طرح علاوه بر اینکه اوقات فراغت خود را به‌صورت سالم پر می‌کنند می‌توانند مرمت و زیباسازی فضای محیطی را به‌عنوان یک مهارت و حرفه بیاموزند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه نیز در این آیین اظهار کرد: طرح هجرت 3 بسیج دانش‌آموزی ازجمله طرح‌هایی هست که می‌تواند در ابعاد فرهنگی و سازندگی برای دانش‌آموزان حائز اهمیت باشد.

 موسی منفرد تمرین کار گروهی و پذیرفتن کار بزرگ را یکی از اهداف این طرح برشمرد و گفت: دانش‌آموزان در این طرح به مرمت و زیباسازی مدارس مشغول می‌شوند و در کنار آن یاد می‌گیرند که کارهای بزرگ با تعامل و کنار هم بودن میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی از مدارس توسط دانش‌آموزان مرمت و زیباسازی شد گفت: در اجرای طرح هجرت 3 دانش‌آموزان پس از هنرستان دکتر دشتستانی به اردوی دیگری در دهشال و طالقانی رفته و به مرمت و زیباسازی مدارس مشغول خواهند شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه اکثر دانش‌آموزی طرح هجرت نوجوانان عضو بسیج دانش‌آموزی هستند خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در هریک از مدارس به مدت ۹ روز اقدام به کار و رنگ‌آمیزی می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی‌ها در روز آخر به یک اردوی یک‌روزه تفریحی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات