خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: باید آموزه‌های قرآن را با ابزار روز به ویژه ابزار‌های فرهنگ و هنری به جامعه معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۷۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم معارفه رئیس گروه قرآن و عترت این اداره کل با اشاره به اینکه این گروه یکی از مهمترین بخش های اداره کل است، گفت: باید آموزه های قرآن را با ابزار روز به ویژه ابزارهای فرهنگ و هنری معرفی کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه باید از داستان های قرآنی آثار فاخر هنری و فرهنگی ایجاد کرد، اظهار داشت: آثاری که در قالب سینمایی و تلویزیونی از قرآن ساخته شده، مورد استقبال عموم قرار گرفته استو

وی با اشاره به افتخار نامگذاری شیراز توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام سومین حرم اهل بیت (ع)، تاکید کرد: از این رو باید فارس و شیراز بیشتر از سایر استان ها در این حوزه فعالیت داشته باشد.

سهرابی با یادآوری این مطلب این اداره کل وظیفه تبیین فرهنگ در جامعه را دارد، تاکید کرد: همه کارکنان این اداره کل باید در این راستا گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان از زحمات مهدی احمدی، رئیس پیشین اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تجلیل و احمدرضا نداف به سمت مدیر جدید این گروه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها