خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت:برای اینکه از انقلاب دفاع کنیم باید آرمان های امام را بدانیم و بشناسیم که اگر ندانیم دچار اشتباهات محاسباتی شده و در زمین دشمن بازی می کننیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۶۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن حسن‌زاده در همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت بخش بسطام که در حسینیه حضرت ابوالفضل این شهر برگزار شد در سخنانی با بیان این پرسش که چرا دشمن در چهل سالگی انقلاب این همه تلاش انجام می‌دهند و با عصبانیت و نگرانی و ترس فضا را دنبال می‌کند و موضع گیری ریس جمهور آمریکا از ترس است یا قدرت افزود: امروز در مرز چهل سالگی انقلاب را با هوشیاری مردم و پای کار بودن مسئولان در حال سپری کردن هستیم و اگر چهل سالگی را رد کنیم به گفته خود دشمنان دیگر نمی‌توان با این انقلاب درگیر شد و لذا امسال همه توطئه‌ها معطوف شده است.
وی با اشاره به سخنان رهبری در حرم امام راحل گفت: رهبری انقلاب نکاتی گفتند که بخشی را همه می‌شنویم و ما باید چه کنیم در بسیج و سپاه که وظیفه کالبد شکافی و تبیین آن‌ها را داریم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) تصریح کرد: امسال، چون تقارن داشت سالگرد ارتحال امام با شهادت امیرالمومنین شباهت بین سیره عملی مولا علی و الگوی رفتاری امام راحل را رهبری بیان فرمودند: و یک نفر به نام رهبری پیدا شده که این سه شاخصه را برشمرد و یک ادامه دارد این سخنان و آن هم وظیفه ماست که احساس تکلیف می‌کنیم و آن این است که عین این خصایص در وجود رهبری فرزانه انقلاب هم هست.
وی ادامه داد: رهبری بیان فرمودند: در زمان امیرالمومنین سه دسته دشمن وجود داشت که اول مخالفین بنیادی حکومت اسلامی بودند که در زمان امام هم بودند و دسته دوم آدم‌های سست عنصر که بیعت شکن بودند که در زمان امام هم بودند و دسته سوم که این‌ها جاهل، نادان، کج فهم بودند که موقعیت اسلام و انقلاب را تشخیص نمی‌دهند که زمان امیرالمومنین و امام بود و این جبهه در زمان امام گستردگی و‌تنوع خاصی داشت و امروز هم در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارند یعنی در مقابل رهبری هم هستند.
حسن زاده با اشاره به بیان الگوی رفتاری حضرت امام که هفت موضوع را رهبری پرداختند گفت: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند: ما از آن روز تا امروز مو به مو مسیر را رفتیم و حرکت کردیم و جریان ادامه دارد و به آرمان‌ها و شخصیت امام پایبند بوده ایم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد با اشاره به اقتدار و مظلوم و همواره همراه بودن پیروزی با امیرالمومنین در کلام رهبری انقلاب افزود: امام راحل هم داشت و مقام‌معظم رهبری هم دارای اقتدار و صلابت در مقابل دشمنان و مظلوم است با وجود سه دسته در عدم درک صحیح از انقلاب و قدرت بازدارندگی آن.
وی با تاکبد بر اینکه شک نکنیم در همه این عرصه‌ها پیروز نهایی مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان خواهد بود به وظیفه ما در این عصر اشاره کرد و گفت: ربری انقلاب امروز در سه سطح نقشه دشمنان را تبیین فرمودند که فشار اقتصادی که راهکار آن را شش سال پیش بیان فرمودند که گوش شنوا نبود و فشار روانی که در فشار روانی منتظر این هستند که در ذهن مردم نکات قوت را تبدیل نقاط ضعف کنند و آنچه دشمن هراس دارد را به چالش بکشند و حضور مردم در صحنه برای آن‌ها مهم است.
وی با اشاره به توان موشکی که قدرت بازدارنده است و آن‌ها فهمیدند و دست از پا خطا نمی‌کند افزود: بعد از بمباران سوریه و شهادت چند تن از رزمندگان ما، هشت مرکز مشخص شده اسرائیل را در جولان سپاه زد که مراکز حساس و الکترونیکی و جنگال آن‌ها بود و حاج قاسم با تماس با فرماندهان سوری پیام داده که به فرماندهان روس‌ها بگویند به اسرائیل بگوید اگر جواب دهند تلاویو را می‌زنند که اسرائیل پیام داد ما نخواهیم زد شما هم نزنید و این نقطه قدرت و عزت و عامل بالندگی و غرور ملی ماست که برخی می‌خواهند دچار چالش کنند و باید بدانیم که ایستادگی و مقاومت با اخلاص جواب می‌دهد.
حسن زاده تصریح کرد: برای اینکه از انقلاب دفاع کنیم باید آرمان‌های امام را بدانیم و بشناسیم و شخصیت امام را بشناسیم و باید بدانیم و اگر ندانیم می‌شویم مثل قشر سوم دشمنان که جبهه می‌گیرند در مقابل اسلام چرا که فهم و درک صحیحی از جایگاه و موقعیت انقلاب ندارند و دچار اشتباهات محاسباتی می‌شوند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.
وی با تاکید بر کار با اخلاص در خدمت رسانی به مردم گفت: نباید در خدمت رسانی با اخلاص منتظر تشکر و دیده شدن و قدرشناسی دیگران باشین و رهبری می‌فرماید کار با اخلاص دو ویژگی دارد اول ماندگار و جاوید است و دوم توسعه و برکت و گسترش آن است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان افزود: از روز عاشورا تا به امروز برکات و ماندگاری آن را می‌بینیم و باید بدان در بسیج و سپاه توجه کنیم و توفیق بدهد انقلاب و‌موقعیت و نیاز و دشمن و شیوه‌های دشمنی و مقابله را خوب بشناسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها