نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیرکل ، معاونین و جمعی از مدیران صداوسیمای مرکز زنجان ضمن بیان این موضوع که رسانه ها در مقابله با توطئه های دشمنان نقش مهمی را دارند گفت : در این برهه از زمان رسانه ها باید تلاش کنند تا همدلی ، اتحاد و همبستگی را در جامعه ترویج دهند .
کد خبر: ۹۰۲۸۱۴۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی چهل سالگی انقلاب را نقطه عطف و بالندگی تاریخ انقلاب دانسته و گفت : تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلین سال از عمر پرفراز و نشیب خود، در این برهه از زمان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و رسانه ملی و استانی باید برای این موضوع برنامه ریزی مدون و گسترده ای را انجام دهند تا بتوانند در راستای امید بخشی در جامعه قدمهای موثری بردارند .

وی ضمن قدردانی از عملکرد صداو سیمای مرکز زنجان درایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت : برنامه های خوبی در ماه رمضان امسال از رسانه استانی پخش شد که درایجاد فضای مطلوب درجامعه تأثیرگذار بود .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان در مراسم لیالی قدر و همچنین راهپیمایی روز قدس اشاره کرده و از این حضور مردم قدردانی کرد.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به برپایی مجامع قرآنی وجلسات جمع خوانی قرآن درایام ماه مبارک رمضان ازهیات امنای مساجد ، موسسات قرآنی وصداو سیمای مرکز زنجان برای برپایی و به تصویر کشیدن این حرکت ارزنده قرآنی تشکر نمود .

مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان هم دراین دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از رسانه استانی ، گزارشی از عملکرد صداوسیمای استان در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد .

آقای صفری با اشاره به تلاشهای شبانه روزی همکاران خدوم رسانه استانی در این ماه مبارک گفت : در ایام ماه رمضان بیش از 1000 ساعت برنامه تولید ، تأمین و پخش گردید که سهم شبکه استانی سیما 650 ساعت ، رادیوی استانی 400ساعت برنامه و خبر نیز 25 ساعت بوده است .

وی حضور کارشناسان مختلف دربرنامه های ویژه ماه مبارک رمضان جهت پربار نمودن این برنامه ها و بهره مندی مردم از این موضوع را خوب و مثبت ارزیابی کرده و از همکاری و تعامل اساتید و کارشناسان با رسانه استانی قدردانی کرد .

وی در ادامه از تولید سریال فاخر 26 قسمتی در شبکه اشراق خبر داده و اظهار داشت : این سریال با عنوان «پرواز پروانه را ببین» در حوزه آسیبهای اجتماعی و با موضوع مواد مخدر می باشد که با حضور هنرمندان مطرح کشوری قرار است در آینده ای نزدیک تصویربرداری آن آغاز گردد .

اقامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان پایان بخش این دیدار صمیمی بود.

ارسال نظرات