نشست دوجانبه همکاری اداره کل میراث فرهنگی و بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۱۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از همکاری دو جانبه این اداره کل با سازمان بسیج سازندگی استان  خبر داد.

 مهرداد رئیسی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست در راستای حمایت از کالای ایرانی و به منظور تحقق شعار سال و استفاده از نیرو و نشاط جوانان جهت سازندگی کشور برگزار شد.

وی هدف  از برگزاری این نشست را مباحث حمایتی از کارآفرینی، ایجاد اشتغال، توسعه روستایی و پرداخت تسهیلات در قالب های مختلف برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان یکی از عوامل موثر در توسعه جامعه و ارتقاء حرفه ای و ترویج صنایع دستی، زمینه گسترش مشاغل خانگی و اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

رئیسی یاد آور شد: در این نشست مقرر گردید اداره کل میراث فرهنگی استان جهت حمایت از بسیجیانی که در زمینه های صنایع دستی و گردشگری فعالیت دارندو نیامند حمایت از جمله صدور مجوزهای مربوطه، پرداخت تسهیلات، حضور در نمایشگاه های منطقه ای و ملی، برگزاری نمایشگاه ها و ... اقدام نماید و بسیج سازندگی لیست اعضاء مربوطه را جهت بررسی به این اداره کل ارسال نماید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر گردید بسیج سازندگی نیازسنجی آموزشی از مراکز تحت پوشش خود، امکانات و ساختمان هایی که در این زمینه می تواند در راستای این نشست صورت پذیرد را در اسرع وقت به اداره کل اعلام نماید.

ارسال نظرات