مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بنا داریم هفته آینده همایش مردمی استقبال از کالای ایرانی را در استان ایلام برپا کنیم و در این راه مصمم هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۷۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست مدیران استان ایلام اظهار داشت: به منظور حمایت از کالای ایرانی و نظارت بیشتر بر بازار مصرف نشستی در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام برپا شد.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر در خبرها داشتیم که ایلام بعد از مازندران دومین استان گران کشور است و در نشست امروز هم به خوبی به این معضل اشاره شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: ایلام گران و یا گران‌ترین استان کشور است و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید شرایطی پیش آوریم که این روند رو به رشد کاهش یابد و استان ایلام با وجود محرومیت‌های آن از این رتبه دردناک و ملال‌آور خارج شود.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: بنا داریم هفته آینده همایش مردمی استقبال از کالای ایرانی را در استان ایلام برپا کنیم و در این راه مصمم هستیم.

حسینی تصریح کرد: انتظار است مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر شهرستانی به صورت متناوت این همایش برپا شود تا نتیجه مثبتی از آن به دست آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز در این نشست گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

نعمت‌الله بیرانوند افزود: وقتی که کالای قاچاق وارد کشور می‌شود که ظاهر و تبلیغات آن فریبنده‌تر است و دایم از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ آن را انجام می‌دهند و قدرت رقابت با تولید داخلی را به صورت نا عادلانه به دست آورده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام نیز در این نشست گفت: باید همایشی فرهنگی - اقتصادی در راستای کالای ایرانی در استان ایلام برپا شود.

علیرضا شیرویی افزود: برپایی این همایش باید طوری باشد که این موضوع لوث نشده و حداکثر برداشت و فایده و دستاورد را از این همایش داشته باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های تخصصی هم باید پای کار آمده و با ارائه پیشنهادات خود زمینه هرچه باشکوه برگزار کردن این همایش در ایلام را فراهم سازند.

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام گفت: نظارت بر بازار و استفاده از کالای ایرانی باید به دغدغه‌ای جدی تبدیل شود. برنامه‌ها و طرح‌هایی اجرا شود که از نظر فرهنگی و اجرایی این موضوع را تعقیب کنیم که بخشی از آن در اختیار رسانه‌ها از جمله صدا و سیما بوده و بخشی هم در اختیار مسؤولان ذی‌ربط است.

 

ارسال نظرات