به مناسب هفته جهاد کشاورزی سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه به همراه چند تن از همکاران و مسئولین ناحیه با رئیس جهاد کشاورزی ارزوئیه در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۷۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ در این دیدار سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ با تبریک هفته جهاد کشاورزی با ذکر رشادت‌های سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جهاد کشاورزی را گرامی داشتند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در این دیدار بر همکاری و هم افزایی ناحیه مقاومت بسیج و مدیریت جهاد کشاورزی تاکید نمودند.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای جهاد کشاورزی مطالبی را درخصوص تشکیل جهاد کشاورزی در ۲۷ خردادماه سال ۵۸ بیان داشتند و گوشه‌ای از اخلاص جهادگران در بدو تاسیس این نهاد را بیان نمودند.

وی همچنین حفظ روحیه جهادی در کنار تفکر بسیجی را لازمه پیشرفت و بقای نظام جمهوری اسلامی دانست.

در ادامه مهندس امیری رئیس جهاد کشاورزی ارزوئیه ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه و دیگر همکاران این مجموعه، خواستار مشارکت بیش از پیش ناحیه مقاومت بسیج در زمینه تقویت روحیه جهادی و بسیجی در کارکنان جهاد کشاورزی شد.

در پایان این دیدار در خصوص فعالیت‌های بسیج مهندسین کشاورزی در شهرستان ارزوئیه بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
ارسال نظرات