خبرهای داغ:
با هدف حمایت از کالای ایرانی:

اردوی عکاسان به شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین حضور هنرمندان عکاس در واحد های تولیدی با هدف حمایت از کالای ایرانی را اتفاقی ارزشمند و تاثیرگذار دانست.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۶۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمید رضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با حضور در جمع عکاسان گفت: برای موفقیت باید ارتباط دوسویه میان صنعت و هنر تقویت شود، در این خصوص وظیفه ما آماده سازی زمینه ها و ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران است تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان به تقویت اقتصاد ملی یاری رسانیم و کار هنرمندان در شاخه های مختلف هنری به ویژه عکس، بازنمایی تلاش ها، معرفی توانمندی ها به ویژه فرهنگ سازی در جهت خرید کالای با کیفیت ایرانی در جامعه است.
خانپور در ادامه ضمن معرفی ظرفیت های شرکت های تولیدی شهرک صنعتی کاسپین افزود: پس از برپایی سه اردو، در نظر داریم طی مراسم ویژه ای از صاحبان عکس های شاخص تقدیر به عمل آوریم.
در این برنامه «علی هوشمند» -رییس حوزه هنری قزوین- گفت: وقتی دنیای دقیق صنعت با جهان لطیف هنر عجین شود، نتایج خوبی حاصل خواهد شد و امروز با تلاش بیست هنرمند عکاس در چهار واحد موفق تولیدی این اتفاق بزرگ رقم خورد و ما امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) و منویات مقام معظم رهبری، گامی کوچک اما مهم برداشته باشیم.
در ادمه این برنامه با حضور؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، جمعی از متخصصان، کارشناسان و هنرمندان از نمایشگاه محصولات تولید شده در شهرک صنعتی کاسپین بازدید به عمل آمد.
در بخش دوم برنامه هنرمندان عکاس با حضور در محیط کار و خط تولید کارخانه سیم و کابل کاسپین، کارخانه تولید داروهای گیاهی سروش طراوت طبیعت(سروینا)، شرکت فرآورده هاي لبني چاشت پسند، کارخانه سوخت آما تولید کننده قطعات موتوری انواع خودرو، عکاسی کردند.
گفتنی است: اردوی های عکاسی از واحد های تولیدی استان به همت حوزه هنری و شرکت شهرک های صنعتی استان با موضوع: حمایت از کالای ایرانی برگزار می گردد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار