خبرهای داغ:
رئیس کمیته تحقیق و پژوهش یادواره ۲۲۱ شهید طبس خبر داد
رئیس کمیته تحقیق و پژوهش یادواره سرداران و ۲۲۱ شهید طبس گفت: به مناسبت برگزاری یادواره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس یکی از آثار ماندگار چاپ کتاب است که قرار است سه کتاب از خاطرات ، زندگی نامه و وصیت نامه های شهدای شهرستان طبس به چاپ برسد.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۵۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

ابوالقاسم احمدی ، رئیس کمیته تحقیق و پژوهش یادواره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: یادواره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس یک سهمیه چاپ کتاب در زمینه خاطرات رزمندگان و شهدا داشت که با همت و تلاش و پیگیری تعداد سه سهمیه جهت چاپ سه کتاب از استان گرفته شد.

وی افزود: قرار است کتاب با عنوان های آلاله های ولایت که قرار است بازبینی و اصلاح شود ، زندگی نامه و سیره ۴۰ رزمنده و ایثار گر شهرستان طبس و گلشن خاطرات که شامل خاطرات مختلف رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان طبس خواهد بود.

احمدی خاطر نشان کرد : ار ابتدای اتمام هشت سال دفاع مقدس تا کنون هیچ گونه اقدامی در زمینه جمع آوری خاطرات رزمندگان این شهرستان نشده است که به مناسبت برگزاری یادواره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس این اقدام از اسفند ماه سال گذشته آغاز و به چاپ خواهد رسید و ضمنا این اقدام بعد از برگزاری گنگره هم ادامه و کتب بعدی پس از جمع آوری و تدوین کتب به چاپ خواهد رسید.

رئیس کمیته تحقیق و پژوهش یادواره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت : از راه های مختلف جهت جمع آوری خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اقدام شده است ، از جمله توزیع فرم بین رزمندگان از طریق پایگاه های مقاومت بسیج ، فضای مجازی ،چاپ بنر و پوستر و توزیع آن در شهرستان که امید است خاطرات مفید و موثر با موضوعات مختلف جمع آوری و چاپ شود.

وی افزود : یکی دیگر از اقدامات این کمیته بروز رسانی اطلاعات فردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد که در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها