نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

عملکرد نامناسب دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت با تفسیرهای مختلف به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نسبت به عدم واردات کالاهای خارجی جدیت و عزمی ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ضمن اشاره به عملکرد نامناسب دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: علی رغم تاکید و فشار‌های مجلس شورای اسلامی و همچنین اهمیت اجرای این فرمان رهبری در بهبود وضعیت اقتصاد مقاومتی متاسفانه عزمی برای انجام این مهم خصوصا در قوه مجریه دیده نمی‌شود.

وی افزود: دولت با تفسیر‌های مختلف به قانون اقتصاد مقاومتی، نسبت به عدم واردات کالا‌های خارجی جدیتی نداشته که این مورد اعتراض نمایندگان مجلس را به دنبال داشته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه مجلس در این زمینه، بیان کرد: مجلس باید وظیفه نظارتی خود را بالا ببرد، اما متاسفانه آن چیزی که در مجلس الزام آور شده قانون گذاری صرف است و جلساتی که به رای اکثریت نمایندگان می‌پردازد.

وی ادامه داد: در حالی که وظیفه اصلی نماینده مجلس باید نظارت باشد تا با تحقیق و تفحص از مسئولین و وزارتخانه‌ها بتوانند اشکالات و ایرادات آن‌ها را برطرف کنند، نمونه آن هم اشکالات دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

شیران خراسانی با بیان اینکه مجلس باید جلسات علنی خود را کاهش دهد، تاکید کرد: این سبب می‌شود تا نمایندگان مجلس درگیر کار‌های اجرایی شوند و از وظایف خود بمانند لذا یکی از راهکار‌های افزایش نظارت نمایندگان کاهش درگیری‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس درگیر کار‌هایی مانند تامین علوفه گوسفندان، تامین آب روستا‌ها و ساخت احداث جاده است در حالی که این اقدامات اجرایی سبب کاهش وظیفه نمایندگی مجلس می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار