خبرهای داغ:
۵۴۴ خانوار از مددجویان استان سمنان در سال ۹۶ با هزینه کرد ۱۸۰ میلیون تومان از انشعابات رایگان در سرفصل‌های آب، برق، گاز، گواهی پروانه ساخت در سال ۹۶ بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۸۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران گزارشی از معافیت‌های پرداخت مددجویان کمیته امداد استان سمنان برای نصب انشعابات قانونی واحدهای مسکونی را در سال ۹۶ ارائه کرد.

 علی عرب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه هم‌اکنون هشت هزار و ۲۸۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره مندمی شوند افزود: این نهاد توجه بیشتری به مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستایی برای ارائه خدمات و  رفع چهره فقر دارد.

وی بهره‌مندی ۵۴۴ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان و معافیت پروانه ساختمانی را یکی از حمایت‌های این نهاد در سال گذشته برشمرد و گفت: خدمات ارائه‌شده در قالب ۳۲۴ انشعاب گاز، ۱۲۷ امتیاز برق، ۹۰ انشعاب آب و فاضلاب رایگان و سه  معافیت پروانه ساختمانی بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از پرداخت مستمری به هشت هزار و ۲۸۸ خانوار در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: درمجموع پنج میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان مستمری به‌حساب مددجویان تحت کمیته امداد استان سمنان واریز شده است.

علی عرب با اشاره به اینکه درسال گذشته ۸۶ مددجوی استان سمنان صاحب‌خانه شدند بیان کرد: در سال جاری بهسازی و مقاوم‌سازی ۱۲۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها