مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه دشمن بر این باور است که با فشار روانی و ناامید کردن مردم سریع‌تر می‌تواند به هدف خود برسد، گفت: ناامید کردن ملت ایران راهبرد جدید امریکاست.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۵۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در جمع پایوران ستاد سپاه امام رضا (ع) در سالن غدیر پادگان شهید برونسی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از اولین سخنرانی در بارگاه مطهر رضوی تا آخرین سخنرانی در مصلی تهران (خطبه‌های نماز عید فطر) بر کلید واژه درون‌نگری و اعتماد به نسخه داخل تاکید فراوان داشتند.

وی با اشاره به اینکه معظم له در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی سخنرانی نقشه‌های دشمن را افشا کردند، افزود: طبق فرمایشات ایشان امریکا در باب فشار اقتصادی با تشدید تحریم‌ها در فشار عملی یا حاشیه‌سازی از طریق آشوب‌های خیابانی و در بحث فشار روانی با دو قطبی‌سازی از طریق انگشت گذاشتن بر معیشت، رفاه، القای ناامیدی، بی‌تفاوت بودن نسبت به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا در تلاش هستند.

مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) ابراز داشت: دشمن بر این باور است که با فشار روانی و ناامید کردن مردم سریع‌تر می‌تواند به هدف خود برسد.

وی تصریح کرد: امریکا تاکنون ۱۸ بار خواب سقوط برای ایران دیده است که هیچ کدام از آن‌ها به فضل خداوند تعبیر نشده است که می‌توان به مواردی، چون جنگ هشت ساله، جریان منافقین، فتنه ۸۸ و ... اشاره کرد.

عباسیان بیان داشت: ریچارد هاس رئیس اندیشکده روابط خارجی امریکا مطرح می‌کند ما در عصر چند قطبی به سر می‌بریم و امریکا دیگر ابرقدرت نیست. امریکا یک قدرت است و ما شاهد قدرت‌های نوظهور دیگری، چون ایران هستیم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در ۲۵ خرداد در خطبه دوم عید فطر امسال فرمودند: «رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که در این منطقه غرب آسیا هفت تریلیون دلار پول خرج کرده‌اند، خودش می‌گود که صحبت میلیون نیست، صحبت میلیارد نیست بلکه صحبت تریلیون است و چیزی دستمان نیامد، این معنایش شکست است».

مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع)؛ تکثیر نسل، اعتماد کردن به نسخه داخل نه بیرون، مدیرت جهادی، عدم قبیله‌گرایی سیاسی یا جناحی، برخورد با فساد و نفی اشرافی‌گری را از راهکار‌های مقابله با راهبرد‌های جدید امریکا بعد از ترک برجام برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها