مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی در آستانه برگزاری یادواره شهدای حوزه فتح گفت: جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلام حد و مرز نمی‌شناسد و در این خصوص فراتر از مرز‌های جغرافیایی خود گام برمیدارد.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۳۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام پوربابایی با بیان حماسه‌ها ودلاوری‌ها وپیام‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم در جامعه کنونی گفت: یکی از سنت‌های الهی این است که کسانی که ایمان آورده اند باید برای رسیدن به اهداف استقامت داشته باشند" إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا".
وی تصریح کرد: آنچه که ما شاهد آن هستیم جلوه‌های استقامت و پایداری نیرو‌های ارزشی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است، از دوران پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز این حرکت‌های امید بخش را در جامعه شاهد هستیم و امروز نقطه اوجش را در یک قلمرو جغرافیایی در خارج از ایران به نام سوریه، لبان و فلسطین باید جستجو بکنیم.
حجت الاسلام پوربابایی با بیان اینکه ایران اسلامی ام¬القرای جهان اسلام است تاکید کرد: کانون همه توجهات به ایران معطوف بوده بدون تردید ایران هم در دفاع از این ارزش‌ها باید پیشگام باشد.
وی افزود: امروزه شاهد این هستیم که تعداد شهدای مدافع حرم در ایران قابل توجه است حضور شهداء در مرز‌های خارج از کشور ما نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلام مرز نمی‌شناسد. چون یکی از قوانین قانون اساسی دفاع از حریم اسلام است چه در داخل کشور چه خارج از کشور.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد نا امیدی مستکبران را یکی دیگر از پیامد‌های شهدا دانست و متذکر شد: مستکبران اگر این عرصه را خالی احساس بکنند جسارت و گستاخی شان افزایش پیدا می‌کند امریکا اعتراف کرده است که بسیجیان ایران به عنوان مستشاری به سوریه می‌آیند به عنوان مهمترین مانع برای تحقق اهدافمان محسوب می‌شوند این امر نقش بازدارندگی جدی دارد.
وی یکی دیگر از پیامد‌های شهداء را امید بخشی به نهضت‌های آزادی بخش و جنبش بیداری اسلامی در منطقه دانست و تاکید کرد: حضور شهداء در این مناطق باعث حفظ امنیت ملی ما می‌شود، همانطوری که رهبری ما اظهار کرد که اگر این شهداء نبوده اند ما باید در کشور با آن‌ها می¬جنگیدیم.
پوربابایی در پایان گفت: ما باید قدردان این زحمات شهدا و جانفشانی‌های شهداء به صورت پیوسته باشیم، چون به خاطر آنهاست که امروز در رفاه زندگی می‌کنیم.
لازم به ذکر است یادواره شهدای حوزه فتح با حضور حجت السلام ماندگاری اجرای حسن شمشادی، خبرنگار صدا وسیما در شام وعراقدر باغ دولت آباد یزد به مدت سه روز از تاریخ ۲۷/۰۳/۹۷ برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات