به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه:
به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، اردوی جهادی ۲ روزه با شرکت ۶۰ نفر از اعضای گروه جهادی شهیدمحسن حججی درروستای زمان آباد از توابع منطقه پایین ولایت بخش مرکزی تربت حیدریه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۳۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، اردوی جهادی ۲ روزه با شرکت ۶۰ نفر از اعضای گروه جهادی شهیدمحسن حججی درروستای زمان آباد از توابع منطقه پایین ولایت بخش مرکزی تربت حیدریه برگزارشد.

در این اردوی جهادی که در روز‌های ۲۸ و ۲۹ خرداد برگزار شد، اقشار مختلف مردم اعم از جانبازان و خانواده‌های معزز ایثارگران، اعضای گردان امام حسین (ع) تربت حیدریه، مردم روستا، فرمانده و اعضای شورای حوزه احمدالرضا (ع) بعنوان جهادگر در اردو حضور داشته و در احداث بنای منزل یکی از معسرین این روستای بسیار محروم همکاری و مساعدت کردند.

شایان ذکر است؛ کمک به اجرای دیوارچینی کل منزل، تیغه چینی‌های داخل و شن ریزی و پرنمودن کف منزل از جمله اقدامات این گروه جهادی بوده و هزینه خوراک و هماهنگی این گروه جهادی نیز با چندنفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این حوزه بوده که به درخواست خودشان نام شان مخفی مانده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها