امام جمعه اهر:

جهاد اقتصادی و مدیریتی تنها راه گذر کشور از دشواری‌هاست

امام جمعه اهر در آیین افتتاح سردخانه پنج هزار تنی آروین در شهرک صنعتی این شهرستان، جهاد اقتصادی و مدیریتی را تنها راه گذر کشور از دشواری‌ها و سختی‌ها عنوان و تاکید کرد: برای دستیابی به خودکفایی و تأمین نیازهای کشور در داخل نیاز به جهاد همگانی داریم و اگر قرار است به بیگانگان متکی نباشیم باید در تمامی امور «جهادگر» باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۱۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، با بیان اینکه دشمنان در تلاشند ایران را در زمینه اقتصادی زمین‌گیر کنند، اظهارداشت: علت اینکه رهبرفرزانه انقلاب 9 سال پیاپی را بر مبنای اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند همین نکته است که ایشان به‌خوبی می‌دانند دشمن با شکست در جبهه‌های مختلف اکنون از راه مسائل اقتصادی وارد عرصه مقابله با جمهوری اسلامی می‌شود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده به هر نحوی از مشکلات معیشتی مردم و مسائل اقتصادی سوءاستفاده می‌کنند و با کوچک‌ترین نقطه‌ضعفی در این حوزه به دنبال موج‌سواری هستد که امیدواریم با عمل جهادی مانع از سوءاستفاده دشمنان شویم.

حجت الاسلام حاجی زاده  بابیان این‌که خواسته قلبی ما این است که حتی یک جوان بیکار هم در شهرستان نداشته باشیم چراکه هربار  جوان بیکاری را می‌بینیم از آن‌ها شرمنده می‌شویم، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کارهای اقتصادی در واقع عبادت، جهاد اقتصادی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه اهر اضافه کرد: زمانی به کوچک‌ترین امکانات محتاج بودیم مثلاً در دوران دفاع مقدس ایران نمی‌توانست حتی سیم‌خاردار تولید کند ولی اکنون به حول قوه الهی در عرصه نظامی، موشک‌های جمهوری اسلامی برای دوستان مایه آرامش و امنیت و برای دشمنان تهدید است به‌طوری که دشمنان چاره‌ای جزء سازش با ایران را ندارند.

حجت الاسلام حاجی زاده یادآور شد: کشور ایران از هر جهت کشوری مستعد بوده و مخصوصاً منطقه ارسباران به قطب کشاورزی، دام‌پروری و معادن آذربایجان‌شرقی معروف است و انسان‌هایی دارد که با خواستن می‌توانند بر تمامی مشکلات فارغ آمده و به خواسته‌های خود دست یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار