زیرساخت‌ هنرستان‌های لرستان مناسب نیست

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان زیرساخت‌ هنرستان‌های استان را مناسب ندانست.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۰۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،  با بیان اینکه یکی از سیاست‌هایی که برنامه ششم برای ما تکلیف کرده این است که تا سال 1400 قریب به نیمی از فعالیت‌های این نهاد بایستی به سمت تحصیل دانش‌آموزان در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش هدایت شود.

 

رضا زینی‌وند مقدم خاطرنشان کرد: در کل کشور این موضوع 40 درصد محقق شده که در استان این آمار 30 درصد است و امسال پیش‌بینی کردیم 5 درصد به این آمار استان افزوده می‌شود.

 

وی با اشاره به ساماندهی تحصیل 18 هزار دانش‌آموز در قالب هزار و 109 کلاس درس در هنرستان‌های لرستان، بیان داشت: در سال تحصیلی آینده بایستی 7 هزار و 500 دانش‌آموز بایستی به این ظرفیت اضافه شود.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان زیرساخت‌ هنرستان‌های استان را مناسب ندانست و گفت: فضای آموزشی برای برگزاری کلاس‌ها وجود ندارد، ضمن اینکه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات کافی نیز وجود ندارد.

 

زینی‌وند مقدم ادامه داد: انتظار می‌رود از منابع اعتباری استان و خیرین در راستای فراهم‌کردن تجهیزات برای هنرستان‌ها کمک‌های شایانی به آموزش‌وپرورش شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات