خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد گفت: تروریسم‌ها به ویژه منافقین هم مهره بازی آمریکا و اسرائیل هستند لذا جامعه بین الملل قائدتا در برابر بازی مهره‌های خود سکوت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۷۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، زهره اسلامی زاد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد به وظیفه جنبش دانشجویی در مواجهه با جریان نفاق اشاره کرد و گفت: تبیین مواضع و آرمانهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی و شناساندن افکار و اقدامات شهید بهشتی به قشر دانشجو از جمله وظایف جنبش دانشجویی در مواجهه با این جریان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد در خصوص اقدام جنبش دانشجویی در مقابله با ترفندهای رسانه ای و شگردهای عملیات روانی دشمن در تغییر جای شاکی و متهم گفت: بالا بردن سطح دانش سیاسی، بهره بردن از روشهای اصحاب و یاران حضرت علی (علیه السلام) در مواجهه با جریان نفاق و آگاه نمودن قشر دانشجو از طریق الگو قرار دادن شخصیت ها در تاریخ اسلام می تواند از جمله اقدامات جنبش های دانشجویی در شناساندن جبهه منافقین به مردم باشد.

اسلامی زاد در خصوص سکوت جامعه بین الملل نسبت به زخم هایی که تروریسم بر انقلاب اسلامی به ویژه با سرکردگی منافقین وارد آورده گفت: جامعه بین الملل خود از کاسه لیسان آمریکا و به تبعیت از آن اسرائیل غاصب و کودک کش هستند که می‌خواهند انقلاب اسلامی وجود نداشته باشد و اسلامی هم اگر هست اسلام آمریکایی باشد.

این فعال دانشجویی در پایان بیان داشت: تروریسم ها به ویژه منافقین هم مهره بازی آمریکا و اسرائیل هستند لذا جامعه بین الملل قائدتا در برابر بازی مهره‌های خود سکوت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها