خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان گفت: سلب نشاط و آرامش از جامعه انقلاب اسلامی، نقشه کسانی است که چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارند.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجة الاسلام والمسلمین روح الله رجنی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار کرد: امروز حجم دشمنی دشمنان کشور ما در این چند دهه فوق العاده بوده است دشمن تمام هستی خودش را به کار بسته تا ما جشن چهل سالگی انقلاب را نبینیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان تصریح کرد: دشمنان ما تا دیروز با دستکش مخملی ظاهر می شدند ولی امروزه این سیاه نمایی کنار رفته است و مستقیماً و بدون پروا عمل می کنند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه روحانیت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری روحیه دادن به جامعه است. روحیه را باید به جامعه تزریق کنیم نباید این بی میلی و کم رغبتی در جامعه شکل بگیرد شکل گرفتن این مطلب اهداف دشمنان ما نسبت به انقلاب است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه باید برای رسیدن به آرملانهای انقلاب تلاش کرد متذکر شد: امروز آرامش از کشور های همسایه رفته است، وجود آرامش و امنیت در سایه سار این انقلاب از بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است.

رجنی در پایان افزود: باید به میدان آمد و در مقابل حجمه هایی که دشمنان دین ما به ما وارد می­کنند ایستاد، رسالت طلاب و روحانیت انقلابی در میدان بودن است و در مواقع لزوم از دستاورد های این انقلاب دفاع کردن. تربیت طلاب سکولار از نقشه های دشمن است./طوبی گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها