خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با هدف افشاگری تبلیغاتی آمریکا در ارتباط با احقاق حقوق بشر و جنایاتی که امروز در منطقه بویژه عراق، سوریه، یمن، افغانستان انجام می‌دهند، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۶۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی بیان کرد: با توجه به اهمیت و اهداف عالی شهدای واقعه هفتم تیر از موضوعات بازخوانی حقوق آمریکایی، توجه به ارزش‌های دینی و موضوع مهدویت، انتظار و تدوین دروغ پردازی‌ها و مسائلی که از سوی آمریکایی‌ها و دیگر کشور‌هایی که مطرح می‌کنند حمایت شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر افشاگری تبلیغاتی آمریکا در ارتباط با احقاق حقوق بشر و جنایاتی که امروز در منطقه بویژه عراق، سوریه، یمن، افغانستان انجام می‌دهند، می باشد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد:، از جمله برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه، دیدار رئیس دادگستری استان فارس با شهروندان فارسی و حضور در مساجد و مراکز دینی است.

رضایی ادامه داد: در ارتباط با افشاگری حقوق بشر آمریکایی برنامه‌های تبلیغاتی در ۳ بخش برگزار می‌شود که در بخش نخست شامل تبلیغات، در بخش دوم موضوعات پژوهشی و نشست‌های علمی، میزگرد‌ها، پرسش و پاسخ و در بخش سوم برگزاری برنامه‌های این هفته در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان، برپایی همایش در ۷ تیر ماه امسال با حضور نخبگان علمی و مذهبی در شیراز به مناسبت افشای حقوق بشر آمریکایی و جنایاتی که آمریکا در سطح جهان بویژه در منطقه خاورمیانه مرتکب شده اند و حمایت همه جانبه آمریکا از تروریسم جهانی انجام داده است برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها