مدیرعامل شرکت سریم ایتالیا:

ایران به سمت جهانی شدن در حرکت است

مدیرعامل شرکت سریم ایتالیا و عضو تور سرمایه گذاری شهری که با تور سرمایه گذاری شهری جهت مذاکره با مدیران شهری به کشورمان سفر خواهد کرد، گفت: کشور ایران به سمت جهانی شدن در حرکت است.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۵۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مدرسه سرمایه گذاری ومشارکت شهری، آنا ساسو با اعلام این مطلب گفت: دومین قدرت اقتصادی در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) ایران است که به دنبال صنعتی شدن و قطع وابستگی به نفت است در این میان نقش شرکت های ایتالیایی به عنوان شریکی مطمئن برای طرف ایرانی بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: ایران و ایتالیا دارای مناسبات گسترده تجاری ، صنعتی و اقتصادی هستند ما لحظات خاطره انگیز بسیاری با پسته ، زعفران ، فرش و خاویار اعلای ایران داریم، ایران کشوری شناخته شده و مهم برای ما بوده و تلاش داریم مناسبات خود را افزایش دهیم.
اولین تور سرمایه گذاری حوزه عمران شهری کشور از ۱۰ تا ۳۰ تیرماه سال جاری در شهرهای مختلف کشورمان حضور پیدا کرده و با شهرداران این شهرها جلسات مختلفی برگزار می کنند،
این شرکت ها در زمینه مدیریت پسماند، حمل و نقل شهری شامل ناوگان شهری، مترو ، تراموا، بروز رسانی امکانات و ماشین آلات شهری، احداث مراکز تفریحی، شهربازی، تله کابین، احداث مراکز گردشگری، احداث و تجهیز مراکز تجاری، انرژی های نو و پاک، احداث مراکز اقامتی و هتل، احداث مجتمع های مسکونی ، نوسازی بافت فرسوده ، ترمیم خانه های قدیمی، فاینانس ، تامین مالی و … فعالیت می کنند.
اسامی شرکت های خارجی که در این تور خواهند بود به همراه تخصص و زمینه کاری شان در وب سایت مدرسه سرمایه گذاری تحت آدرس : www.nadimiran.ir,وکانال تلگرامی این موسسه به آدرس @madrese_sarmayegozari انتشار و بروز رسانی می شود .
برگزاری اولین تور سرمایه گذاری حوزه عمران شهری کشور و حضور مدیران شرکتهای اروپایی در شهرهای ایران ، پیش درآمدی برای برگزاری تالار مذاکرات سرمایه گذاری اجلاس جهانی شهرداران ( اواخر آبان ۱۳۹۷ – تهران – برج میلاد ) خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار