خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در نشست سیاسی پایگاه امام صادق(ع) خمینیه این ناحیه، گفت: برخی از مسئولان در برخورد با دشمنان متأسفانه به صورت سلیقه ای عمل می کنند که درست نیست بلکه بهترین و کاملترین معیار برای ما آیات قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۵۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان با اشاره به آیه 217 سوره مبارکه بقره، بیان کرد: این آیه بهترین علت و برهان ما برای دشمنی با امریکاست و برخوردهای سلیقه ای برای ما ملاک نیست.

وی افزود: دشمنی امریکا در طول 40 سال گذشته هیچ وقت تغییر نیافته است و ما هرکاری انجام دهیم آن ها از سیاست های خودشان عقب نشینی نمی کنند.

حجت الاسلام شکوریان ادامه داد: امریکا بخاطر موضوع هسته ای یا برجام با ما دشمنی نمی کند بلکه  آن ها با اصل نظام اسلام و انقلاب ما مشکل دارند بنابراین هر چه قدر هم بع آن ها امتیاز بدهیم موضوع دیگری را مطرح می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر خاطرنشان کرد: بهترین مثال برای نمونه این اقدامات امریکا همین قضیه برجام بود که در این قضیه ما همه شروط آن ها را اجرا کردیم ولی آن ها در پایان گفتند باید موضوع موشکی را هم حل و فصل کنیم.

ارسال نظرات