رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت : مردم این استان عید فطر امسال 11 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات فطریه پرداخت کردندکه از این میزان ، هشت میلیارد و 500 میلیون ریال در پایگاههای ثابت و سیار کمیته امداد و موسسات خیریه شهری جمع آوری شد و زکات جمع آوری شده توسط امداد یاران زکات درروستاها نیز بزودی اعلام می شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۳۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت : مردم این استان عید فطر امسال 11 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات فطریه پرداخت کردندکه از این میزان ، هشت میلیارد و 500 میلیون ریال در پایگاههای ثابت و سیار کمیته امداد و موسسات خیریه شهری جمع آوری شد و زکات جمع آوری شده توسط امداد یاران زکات درروستاها نیز بزودی اعلام می شود.

حجت الاسلام مهدی بریمانی با اشاره به اینکه بهزیستی تنها نهاد دارای مجوز برای دریافت فطریه امسال در مازندران بود خاطرنشان کرد: مردم استان سه میلیارد و 200 میلیون ریال فطریه در صندوق های این نهاد انداختند .

وی بابیان اینکه امسال برای نخستین بار شورای زکات مازندران به عنوان متولی جمع آوری فطریه در استان ،داشتن مجوز کتبی استفاده از صندوق های ویژه را برای این امر ضروری اعلام کرد افزود: صد موسسه خیریه با گرفتن مجوز کتبی از اداره کل کمیته امداد ، برای جمع آوری فطریه در استان همکاری کردند.

به گفته حجت الاسلام بریمانی ؛ کمیته امداد مازندران برای جمع آوری فطریه با بکارگیری ظرفیت موسسات خیریه و شوراهای زکات روستاها ، 120 پایگاه ثابت و سیار شهری مستقرکرد تا فطریه جمع آوری شده راصرف کمک به نیازمندان کند .

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی مازندران ، میزان فطریه جمع آوری شده پارسال را 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد.

 

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها