خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت:دغدغه های دینی واینکه افراد درگیر همین دعدعه های دینی هستند،شخصی که دراین جلسه حضور دارد همین که ازخانه راه افتاده وبه این مکان آمده خود یک نوع دغدغه دینی داردکه خود یک نوع یاری دین خداست.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۳۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، غلامعلی کریمی در جمع فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های صالحین و اعضای شورای حوزه کوثر خواهران ناحیه فلاورجان  اظهار کرد: خداوند می فرماید ما در جهاتی مختلف شما را یاری می کنیم و اینکه می پرسند خدا چگونه یاری می کند ،خداوند می فرماید: تقوای الهی و فردی را رعایت کنیم ، غیبت نکنیم و تقوای اجتماعی را رعایت کنیم .

وی افزود: اگر ما خدایی شویم خدا هم ما را یاری می کند، درقرآن کریم خداوند به حضرت مریم میفرماید: نخل خشک وساده را تکان بده تا برای تو خرمای تازه بدهدپس برای خدا هیچ گونه کاری ندارد ومی بینیم که بنده خودرا یاری می کند.

کریمی در ادامه گفت: نقطه مقابل حق باطل است و شیاطین در مقابل آن هستند .همانطور که درآیه 112سوره انعام می فرماید:زینت عالم این است که هرپیامبری که آمده است دشمن او نیز درمقابل او است.

وی تصریح کرد: دشمن سه کار برای انسان در پیش رو دارد1- فشار اقتصادی (با تحریم کردن ملت ایران را به ستوه بیاورد تا بگویند ما اسلام ودین اسلام را نمی خواهیم )2-فشار روانی 3- فشار عملی

ارسال نظرات
پر بیننده ها