خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان گفت: باید بتوانیم با مدیریت صحیح و کارآمد مشکلات کم‌آبی را مدیریت کنیم و هم بتوانیم بازده خوبی از کشاورزی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۳۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

باید با مدیریت صحیح و کارآمد مشکلات کم‌آبی را مدیریت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در حاشیه افتتاح تعدادی از پروژه‌های جهاد کشاورزی ضمن تبریک روز جهاد کشاورزی، بیان داشت: دولت در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و همچنین تسهیلات کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به کم‌آبی در سطح کشور تصریح کرد: آبیاری تحت‌فشار کمک بسیار خوبی برای استفاده درست و بهینه از آب‌های زیرزمینی است که در اختیار ما قرار دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان ادامه داد: باید بتوانیم با مدیریت صحیح و کارآمد مشکلات کم‌آبی را مدیریت کنیم و هم بتوانیم بازده خوبی از کشاورزی داشته باشیم.

وی افزود: در بخش کشاورزی دولت تسهیلات بسیار مناسبی به روستاها می‌دهد که باید از این فرصت استفاده شود و بخش کشاورزی را به‌روزتر کنیم.

در این مراسم پرورش ماهی روستای ورچق – آبیاری بارانی روستای آرته بلاغ و دهنو آورزمان افتتاح و همچنین پرورش ماهی روستای ازناو توسعه داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات