یادداشت/

هسته و جبهه نوین مقاومت

رمز پیروزی و بقای جبهه حق در حال حاضر تبدیل هر خانواده به یک هسته مقاومت است.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۹۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
تاریخ شاهد رویارویی و صف‌آرایی جدیدی از جبهه حق و باطل در مقابل هم است؛ صف‌آرایی که نه خطوط آن چندان واضح و نه عناصر آن کامل مشخص است؛ البته این عدم وضوح و گل‌آلودی، شیعیان تنوری را شامل نمی‌شود و بازی تاریخ حتی توان کشیدن پرده ایهام و تردید را در مقابل دیدگانشان ندارد و باز البته می‌دانیم چه اندک و گمنامند این افراد.

شرایط کنونی، خط جنگ و نوار جبهه را به درون سینه‌های تک‌تک افراد کشانده تا جایی که می‌توان ادعا کرد در این برهه، خطوط رویارویی حق و باطل، هر نقطه‌ای که بتوان بشر صاحب تکلیف و مخیری را یافت، است.

این یعنی جبهه باطل از درون سینه مسندنشین کاخ سیاه شروع و تا درون سینه اهل خانه ما نیز می‌تواند امتداد داشته باشد که دارد و حالِ صحنه پیکار چنین است و البته شرایط و ویژگی جبهه حق نیز می‌تواند چنین باشد که هست.

ماهیت تقابلات کنونی از جنسی بی‌آزار، شیرین، غیرتحریک‌کننده و بطئی که همان حوزهه‌ای نرم و بنیادین فرهنگی است، شروع و به جنس روبنایی اقتصاد که همان آب و نان خودمان است، ختم می‌شود.

جبهه عُجب، جبهه پیکار، پهنه و عرصه عجب گسترده و حریف عجب حریف چِغر و مکاری است؛ خوب چاره چیست و باید چه کرد؟! سازش و تسلیم یا استقامت و پایداری؟! بلاشک راه یکی از آن 2 است و ما مختار به انتخاب هر کدام از آنان هستیم.

می‌توان از سنتهای الهی و تاریخ پاسخ و جواب این سوال را چنین یافت که دنیاطلبانِ بزدل، سازش و تسلیم را با مصلحت، حقِ بقاء و حیات در این دنیای فانی برمی‌گزینند و اصحاب یمین و آزادگان عالم استقامت و پایداری را انتخاب می‌کنند.

حال اگر کسی بخواهد از آن دسته باشد که استقامت و پایداری در مقابل جبهه باطل را تا غلبه نهایی برگزیند، تکلیف و رسالتش در شرایط کنونی جهت پیروزی در این جبهه ی خاص و در این برهه از تاریخ چیست؟

به نظر می‌رسد بر اساس شرایط جنگ و جبهه امروز مجبوریم و می‌بایست هسته‌های پایداری و استقامت خود در مقابل جبهه باطل را خانواده، سنگرهای خود را خانه و اهل خانه‌هایمان را همرزمانمان بدانیم.

این نسخه، راهبردی اساسی در تقابل با تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمن است. ما در خانه هایمان باید از درون، خانوادههایمان را بسازیم و آنان را در مقابل امواج سهمگین تهاجمات فرهنگی واکسینه و مسلح کنیم. ما در خانه هایمان با صرفه جویی، قناعت و مصرف کالاهای داخلی باید سنگرهای مقابله با تهاجمات و تحریم های اقتصادی دشمن بنا کرده و علیه مواضع آنان قیام کنیم . در چنین شرایطی پدر و مادر فرماندهان جنگ و فرزندان سربازان فداکار این جبهه می باشند.

با تشکیل این هسته‌های مقاومت و دست دادن آنان به هم، با عنایت حضرت باری‌تعالی و حضرات معصومین(ع) نوار و خط مقاومتی غیر قابل نفوذ و مستحکم در مقابل دشمن ترسیم و پیروز نهایی خواهیم شد، به اذن الله و عونه

پس در یک جمله رمز پیروزی و بقای جبهه حق در حال حاضر پذیرش و تبدیل هر خانواده به یک هسته مقاومت است.

والسلام

سیدعبدالهادی رضوی

ارسال نظرات