خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: لباس روحانیت در واقع کسوت سربازی امام زمان(عج) است لذا رسالت همه ما سنگین است و باید با درک درست این موقعیت بتوانیم به نیازهای مردم پاسخ دهیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۹۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزویندر نشست فصلی روحانیون مستقر تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: روحانیون از گروههای تاثیرگزار در ترویج امور دینی هستند وباید با برنامه ریزی مدون بتوانیم از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه روحانیت به عنوان ملجاء و افراد مورد وثوق و اعتماد مردم همچنان نقش ترویجی، تبلیغی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند و با همه هجمه هایی که علیه آنها صورت می گیرد نقش موثری در هدایت و راهنمایی مردم دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: لباس روحانیت در واقع کسوت سربازی امام زمان(عج) است لذا رسالت همه ما سنگین است و باید با درک درست این موقعیت بتوانیم به نیازهای مردم پاسخ دهیم.
وی اضافه کرد: دشمن در شرایط کنونی تلاش می کند با سست کردن باورهای مردم به اعتقادات دینی و روحانیت آسیب بزند اما شما باید با هوشیاری و بصیرت در ایفای نقش اجتماعی خود در این شرایط تلاش بیشتری کنید.
نمعت اللهی گفت: مراقب باشید و نگذارید دشمنان بذر ناامیدی را در جامعه پراکنده کنند زیرا در این صورت نظام اسلامی وروحانیت نیز آسیب خواهد دید.
وی اظهارداشت: در شرایط حساس کنونی روحانیت در جایگاه ویژه ای قرار داردو طلاب و روحانیون باید با مطالعه بیشتر و به روز کردن اطلاعات و مهارت خود بتوانند به شبهات، سوالات و نیازهای نسل جوان هم پاسخگو باشند.
در استان قزوین تعداد ۷۲ نفر از روحانیان به صورت مستقر در روستاها فعالیت می کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها