کد خبر: ۹۰۲۷۷۷۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

سرهنگ اصغری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ورامین: ما نباید تنها در گفتار، بلکه در عمل پیرو واقعی ولایت باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :سرهنگ داوود اصغری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید مقاومت بسیج ناحیه ورامین، طی سخنانی اظهار داشت: بسیج ورامین، امروز بسیجی زنده و پویا و رو به رشد است، در مراسم هایی که برگزار شده و تجمعات چند هزار نفری که برگزار می شد، به خوبی شاهد این نشاط بودیم، امیدوارم هر کاری در این سال ها انجام شده توانسته باشد، رضایت خداوند متعال را فراهم کند.

وی افزود: از این پس نیز بنده هم چنان در صف بسیجیان سلحشور برای حفظ ارزش های نظام تلاش خواهم کرد.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: امروز گردان های بسیج ورامین در سطح یک استان قرار دارد، امروز ورامین دژ مستحکم دفاع از ارزش های نظام است و بافت ارزشی این شهرستان حاصل تلاش های بسیجیان این شهرستان است، روحیات جهادی و انقلابی در مجموعه بسیجیان ورامین زنده است و بنده از یکایک عزیزیان بسیجی تشکر می کنم، که از وقت خود هزینه کردند.

اصغری گفت: ما بسیجی داشتیم، که از جیب خود برای پیشبرد اهداف بسیج هزینه می کرد و بنده افتخار خادمی شما عزیزان را در مجموعه ورامین دارم و این خدمت جزو افتخارات فراموش نشدنی بنده خواهد بود.

وی گفت: ما نباید تنها در گفتار، بلکه در عمل پیرو واقعی ولایت باشیم و هیچ گاه مبارزه با فساد و مفسدان را فدای منفعت طلبی و سیاست زدگی نکنیم و قدردان وضعیت موجود باشیم.

ارسال نظرات