خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی بسیج سپاه شهرستان بشرویه:
مسئول عقیدتی سیاسی بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار کرد: کنگره ملی دو هزار شهید کمک شایان توجهی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می کند.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نجفی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بسیج شهرستان بشرویه در جلسه برنامه ریزی طرح قرآنی شکوه 2000 آیه یاد و خاطر 154 شهید شهرستان بشرویه را گرامی داشت.

وی افزود: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ شهدا و زنده ماندن یاد و خاطره آن ها برگزار می شود لذا تمام دستگاه ها و نهادهای مربوطه که میتوانند به هرچه بهتر برگزار شدن این جلسه کمک نمایند بایستی تمام توان خود را بکار گیرند.

نجفی گفت: باتوجه به برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید در نیمه دوم سال جاری در استان برگزاری طرح قرانی شکوه 2 هزار آیه نیز در 100 روز باقی مانده به این کنگره پیشنهاد شده است.

وی افزود: در این طرح بایستی به یاد و نام هر شهید شهرستان یک قران با همت مردم شهر ختم شود.

مسئول عقیدتی سیاسی بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: امیداست با همکاری ادارات مربوطه از جمله تبلیغات اسلامی، اقاف و امورخیریه و نیز بنیاد شهید بتوانیم این جلسات قرانی را برگزار نماییم.

در پایان این جلسه مصوب شد یک جلسه محوری و بزرگ قرانی با حضور اساتید برجسته کشوری با یادونام شهدای شهرستان در بشرویه برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها