خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه نیاز واقعی جامعه ما در بخش مصرف استفاده بهینه و فرهنگ‌سازی است، گفت: ما باید در این شرایط تخصصی‌تر و اجرایی‌تر و ویژه وارد شویم.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۸۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

لزوم ورود تخصصی‌ برای استفاده بهینه و فرهنگ‌سازی در مصرف برقبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن عافیتی در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت توزیع برق و بسیج اصناف استان همدان با اشاره به اهمیت بحث مدیریت مصرف اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع می‌توان از ظرفیت عظیم بسیج برای حفظ آن استفاده کرد.

وی با اشاره به عقد تفاهمنامه بین شرکت توزیع برق و بسیج اصناف استان همدان گفت: جامعه هدف ما حدود 35 هزار واحد صنفی است که با اجرای مفاد این تفاهمنامه می‌توان به اهداف پیش‌بینی شده دست یافت.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه ما باید کار فرهنگی بزرگی انجام دهیم، ابراز داشت: ما ظرفیت خوبی داریم و همه حوزه‌های بسیج به ویژه اصناف، اشراف و تعامل خوبی با واحدهای صنفی دارد که می‌توان از این امر برای دستیابی به نتیجه مورد نظر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی ما کمک به اصناف است، افزود: مدیریت مصرف نیز یکی از بهترین راه‌‌های کمک است که ما مصرف بهینه را آموزش دهیم و توجیه کنیم که با مصرف کمتر علاوه بر کمک به حفظ منابع ملی، مصرف خود مشترکین نیز پایین می‌آید که به سود آنها است.

عافیتی با تأکید بر تشکیل جلسات کارشناسی تخصصی عنوان کرد: وظیفه ذاتی بسیج کمک به همه بخش‌ها است و با توجه به اینکه بسیج از بطن مردم است ظرفیت‌های خوبی دارد که می‌توان از آن بهره برد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هر جا کم می‌آوریم بسیج گره‌گشا است، گفت: ظرفیت بسیج در واقع ظرفیت مردم و نخبگان است.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه نیاز واقعی جامعه ما در بخش مصرف استفاده بهینه و فرهنگ‌سازی است، ابراز داشت: ما باید در این شرایط تخصصی‌تر و اجرایی‌تر و ویژه وارد شویم.

وی با تأکید بر آموزش کارآمد تصریح کرد: ظرفیت انرژی کشور محدود است و با توجه به این امر ضرورت مسئله باید تبیین شود و راه آن نیز فقط آموزش است.

عافیتی اظهار داشت: اگر برای مردم شرایط و حساسیت موضوع را بیان کنیم به طور قطع همکاری می‌کنند و برای عبور از این بحران و ورود به شرایط جدید و حفظ منابع باید این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه همه باید وارد میدان شوند، خاطرنشان کرد: اینکه وارد گُود شویم و کاری انجام دهیم این مهم است چراکه منابع محدود بوده و باید آن را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات