نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

اشتباه در تعریف علم و جایگاه آن خانمان برانداز است

محمدی گفت: ابتدا بایستی جایگاه علم و نقش آن در تحولات اجتماعی مشخص شود، که هر گونه اشتباه در این زمینه خانمان برانداز است و موجب صدمه به جامعه بشری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۸۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
داوود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون راه جلوگیری از مصرف زدگی علمی در کشور عنوان کرد: شرایط جهان به گونه‌ای است که روز به روز بر تحولات و اکتشافات علمی افزوده می‎شود، و این موضوع که این علوم در چه حوزه‌های باید به کار گرفته شود امری ضروری و مهم بوده و نباید در این زمینه شتاب زده عمل کرد.
وی بیان کرد: ابتدا بایستی جایگاه علم و نقش آن در تحولات اجتماعی مشخص شود، که هر گونه اشتباه در این زمینه خانمان برانداز است و موجب صدمه به جامعه بشری می‌شود.
محمدی اظهار داشت: دانشگاه‏ها، حوزه‌های علمی و متولیان امربه تعریف علم و جایگاه آن در جامعه اهتمام بورزند تا در مسیر درست و منطقی پیش برود و از مصرف زدگی علمی جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: بزرگان حوزه و دانشگاه که اعتلای بشریت برای ان‌ها ارزشمند است، بایستی توجه لازم را به مبانی و ارزش‌های دینی داشته و روشنگری کنند، تا اشتباهی در این زمینه صورت نگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار