خبرهای داغ:
فرمانده گردان حضرت قمر بني هاشم(ع) دامغان :

پيوندي نا گسستني بين جوانان امروز و رزمندگان ديروز ایجاد شده است

فرمانده گردان حضرت قمر بني هاشم(ع) دامغان در دیدار با جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آنان را ولی نعمت جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: پيوندي نا گسستني بين جوانان امروز و رزمندگان ديروز برقرار شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۵۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، ميثم سفيديان فرمانده گردان حضرت  قمر بني هاشم (ع) دامغان در ديدار با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: شايد گرفتاريها و روزمرگيهايمان وقتمان را پر كرده باشد اما به شما اطمينان خاطر مي دهيم كه فراموشتان نمي كنيم .

فرمانده گردان قمر بني هاشم (ع)دامغان تصريح كرد: شهدا ورزمندگان ولي نعمتهاي ما هستند واين وظيفه ماست كه براي عرض ارادت به حضور اين عزيزان برسيم.

وي تصريح كرد: رزمندگان ما يادگاران دوراني هستند كه ايستادگي را به ما تعلیم دادند و ما  با تأسی به مرام و مسلک آن عزیزان با تمام وجود ايستاده ايم تا از خاك وطن و مرزهاي اسلام عزيزمان دفاع كنيم.

سفيديان با تشكر از خيريني كه موضوع جهاد و شهادت را سرلوحه فعاليتهايشان قرار داده اند، گفت: به همت اين عزيزان و با تلاش رزمندگان و جوانان اين  نسل پيوندي نا گسستني بين جوانان امروز و رزمندگان ديروز برقرار شده است تا با تجربه اين رزمندگان دلیر و شور و هيجان انقلابي جوانان امروز انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها