در دیدار فرمانده سپاه خمام با فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت ثامن‌الائمه زیباکنار مطرح شد
فرمانده سپاه مقداد خمام رشت بسیج را اصلی‌ترین پشتوانه مستضعفان برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی در این برهه از زمان نیازمند بسیجیانی باروحیه کارآفرینی و تولید ثروت است.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۵۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، صبح امروز دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقداد خمام رشت با فرماندهی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه زیباکنار برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد خمام در این دیدار صمیمانه با اشاره به ظرفیت بسیج اظهار کرد: به حمد الهی امروزه بسیج به پشتوانه مردم در اوج قدرت است و همواره نیز خواهد درخشید.

سرهنگ پاسدار حسن امینی با اشاره به خدمات بسیج در ابعاد و اقشار مختلف افزود: بسیج مردمی که توسط امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده امروز به اصلی‌ترین تکیه‌گاه مستضعفان تبدیل‌شده و خدمات شایانی را از خود برجای گذاشته است.

وی با اشاره به خدمات عمرانی و فرهنگی سپاه و بسیج گفت: هرجایی که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تنگنا قرار بگیرد بسیجیان سینه‌های خود را سپر می‌کنند و اکنون این جان‌فشانی‌ها در ردای ساخت مسکن محرومین، طرح‌های آب‌رسانی و اقتصادی مقاومتی و فرهنگی متبلور شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب همه‌کسانی که ایرانی هستند ولو انقلاب اسلامی را قبول ندارند باید مورد لطف و کرامت مسئولان و خادمان صدیق جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.

امینی توجه به اشتغال و استعدادهای نهفته گیلان برای شکوفایی اقتصادی مردم و جامعه را لازم‌الاجرا دانست و گفت: ظرفیت و استعدادهای بسیار زیادی در استان گیلان به‌ویژه در سطح روستاها وجود دارد که باید امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

وی با اذعان به اینکه جنگ کنونی در کشور، جنگ تمام‌عیار اقتصادی است افزود: انقلاب اسلامی در این برهه از زمان نیازمند بسیجیانی است که بتوانند در کنار سایر فعالیت‌های روزمره به دنبال کارآفرینی، تولید ثروت، اقتصاد و بنیه مالی خود را قوی کنند و به خود متکی باشند.

به گزارش بسیج، فرمانده سپاه ناحیه مقداد در پایان این دیدار به گفت‌وگو با بسیجیان نشست و به بررسی مشکلات مردم و بسیجیان حوزه مقاومت ثامن‌الائمه زیباکنار پرداخت.

گفتنی است، این برای نخستین بار است که سرهنگ امینی پس از انتصاب به‌عنوان فرماندهی سپاه ناحیه مقداد رشت به این حوزه سرکشی می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات