سید ساجد یعقوبی
با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش اصلاندوز،
جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو‌های طرح هجرت ۳ با مشارکت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

جلسه هماهنگی اجرای اردو‌های طرح هجرت ۳ در اصلاندوز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو‌های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس و ایجاد یک محیط با نشاط و آرام برای آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش اصلاندوز با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری، رییس و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه و مسئولین بسیج دانش آموزی و سازندگی برگزار شد.

قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام یافته در سال‌های گذشته در قالب طرح هجرت گفت: طرح هجرت ۳ همه سال در فصل تابستان با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه عشایری در مدارس شهری و روستایی منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: در این زمینه تعامل بسیار مناسبی بین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری منطقه اصلاندوز وجود دارد که امیدواریم با امکانات محدود حداکثر بهره وری را در زمینه اجرای طرح هجرت ۳ داشته باشیم.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز تصریح کرد: طرح هجرت ۳ فرصت بسیار خوبی در جهت فراگیری آموزش مهارت آموزی، تعامل اجتماعی و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است و مهمترین هدف آن بهسازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدیداست تا دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در یک محیط با نشاط و شاداب آغاز کنند.

سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز هدف از اجرای طرح هجرت ۳ را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری دانست و افزود: در این طرح دانش آموزان ضمن استفاده از کلاس‌های مهارت آموزی به فعالیت‌هایی از قبیل: تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری موفق طرح هجرت ۳ در سال ماضی و کسب رتبه اول استانی، از آمادگی کامل بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری منطقه برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت ۳ و محرومیت زدایی با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز خبر داد.

در ادامه هریک از اعضا نکته نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح هجرت بیان کردند و مقررشد افتتاحیه این طرح در اول تیرماه در آموزشگاه رسالت روستای نورمحمد کندی برگزار شود.

ارسال نظرات