معاون امور استان‌های صداوسیما: جهادگران پرتلاش،دنیاگریز، پاکدست، ساده زیست، ضد اشرافیگرى، مردمى، خادم و صادق مردم بودند و فرهنگ جهادى از همان روزها بر سر زبانها افتاد،اکسیرى که امروزه نیاز مبرم نظام ادارى ماست.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی دارابی در اینستاگرام خود نوشته است: ۲۷ خرداد ١٣٥٨ امام خمینى (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى فرمان تاسیس جهاد سازندگى را صادر فرمودند. جهادسازندگى نهادى انقلابى و برآمده از متن توده هاى مردم بود. در مدت زمان کوتاهى پس از تاسیس توانست مبلغ و پیام رسان راستین انقلاب براى روستاییان و محرومان باشد. راه سازى، احداث حمام و مدرسه، سه نیاز مبرم و اولیه روستاها در اوایل انقلاب بود که جهادگران به خوبى از عهده این کار برآمدند...


با آغاز جنگ تحمیلى ظالمانه رژیم بعثى صدام علیه کشورمان، ملت بزرگ ایران در دفاع از کشور و تمامیت ارضى و انقلاب بپاخواست و جهادگران هم همینطور. و کارهاى بزرگى در پشتیبانى و مهندسى جنگ انجام دادند که شدند «سنگرسازبى سنگر» با بیش از هزار شهید؛ یادشان گرامى باد. در اوایل جهاد همه در این نهضت سازندگى شرکت کردند. تصویر آیت الله خامنه اى رییس جمهور وقت ایران را در برداشت محصول گندم که متعلق به همان روزها مى باشد را مى بینید.

جهادگران پرتلاش، دنیاگریز، پاکدست، ساده زیست، ضد تجمل و اشرافیگرى، مردمى، خادم و صادق مردم بودند و فرهنگ جهادى از همان روزها بر سر زبانها افتاد. اکسیرى که امروزه نیاز مبرم نظام ادارى ماست.

ارسال نظرات