گزارش «بسیج» از ویدیو کنفرانس سپاه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، گردهمایی 10 هزارنفری حجاب و عفاف گیلان به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس در 400 نقطه استان در 21 تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، پیش از ظهر امروز ویدئوکنفرانس استانی با موضوع عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب به همت سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه هم‌زمان با سراسر استان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری گردهمایی 10 هزارنفری بانوان محجبه در استان خبر داد و اظهار کرد: گردهمایی 10 هزارنفری عفاف و حجاب با عنوان مدافعین حریم خانواده در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

کرم بیجاری عفاف و حجاب را اصلی فرهنگی دانست و افزود: امروزه عفاف و حجاب به مباحث سیاسی و حقوقی نیز کشانده شده و لازم است برنامه‌های بنیادی و اساسی در رابطه با نهادینه کردن آن در جامعه تبیین و ارائه کرد.

وی با اشاره به موضوع کشف حجاب و قیام خونین گوهرشاد گفت: باید نگرش و بینش جوانان را نسبت به موضوع حجاب و اینکه دشمن پیوسته آن را مورد هدف قرارگرفته را حساس و نظرشان را به آن جلب کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های عفاف و حجاب در ۴۰۰ منطقه و ۱۴ نقطه استان بر اساس روزشمار برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: 14 ناحیه مقاومت بسیج برگزارکننده این گردهمایی هستند.

کرم بجاری برنامه‌های عمومی، قرائت بیانیه از تریبون نماز جمعه و سخنرانی‌های فرهنگی تبلیغی را از اهم برنامه‌ها در گردهمایی مذکور برشمرد و افزود: انتظار می‌رود برنامه‌ها باقدرت و تنوع بیشتری باهدف جذب مخاطبین عام برگزار شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی در دسترس همه قشرها هست و باید نهایت استفاده از این ظرفیت را داشت تصریح کرد: می‌توان با راه‌اندازی پویش‌های چون «حجاب من نگاه تو» و یا برگزاری کارگاه‌های تخصصی عفاف و حجاب در سطح جامعه نسبت به معرفی حجاب و معایب حجاب نداشتن در جامعه را تبیین کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عفاف و حجاب برای مردان و زنان یکسان است افزود: در 21 تیرماه انتظار داریم تجمع و گردهمایی تنها به حضور بانوان نباشد بلکه آقایان نیز در این گردهمایی حضور پیدا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان نیز در این ویدیو کنفرانس سپاه و بسیج را مجموعه‌ای دلسوز و مطالبه گر نام برد و اظهار کرد: تنها مجموعه دلسوز که مطالبه گر هستند، بسیج و سپاه است و نباید این مطالبه گری مقطعی و مختص روز ملی عفاف و حجاب باشد.

سرهنگ عباس بایرامی به لزوم کار تبلیغاتی و فرهنگی برای معرفی ارزش‌های عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و با به‌کارگیری از خاطره‌نویسی، پویش‌های مردمی، دست‌نوشته و هنرهای دیگر ارزش‌های عفاف و حجاب را در جامعه نشر داد.

وی در خصوص کیفیت برگزاری گردهمایی 10 هزارنفری عفاف و حجاب در گیلان گفت: هیچ محدودیتی برای مخاطبین این برنامه وجود ندارد و سخنرانی در این مراسم باید به جهت جذب مخاطب و تأثیرگذاری بسیار کوتاه و مفید، از بانوان کارآفرین نیز تجلیل شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌ها ازجمله تبلیغات محیطی، شعارهای بیلبوردی، نمایش خیابانی و حلقات صالحین را برای حضور حداکثر مردم در این گردهمایی لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات