مراسم تکریم و معارفه مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه استان بوشهر با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۸۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه استان بوشهر با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.
در این آیین که صبح امروز با حضور سردار رزمجو و جمعی از مسئولان برگزار شد از زحمات سه ساله محمد پای بست در زمان تصدی مسئولیت قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر تقدیر و فرزاد سیمی بعنوان مسئول جدید این قرارگاه معرفی شد.
از جمله موفقیت های محمد پای بست در قرارگاه سايبرى سپاه می توان به کسب سه سال پیاپی عنوان قرارگاه برتر سایبری ستادکل نیروهای مسلح و تقدیر بعنوان رده برتر اشراف فرماندهی کل و جشنواره سراسری مالک اشتر و همچنين كسب عنوان هادی سیاسی برتر سپاه اشاره کرد.
پاى بست پيش از اين با ١٥ سال سابقه رسانه اى در مناصب مختلف اجرايى و مديريتى نقش آفرينى كرده است و عنوان جوان برتر كشور را نيز در رزومه خود به ثبت رسانده است.
فرزاد سیمی مسئول جدید قرارگاه فضای مجازی سپاه بوشهر نیز پیش از این مدیريت مرکز هنرهای رقومی بسیج استان بوشهر را عهده دار بوده است و عناوینی همچون مدیر برتر مراکز رقومی بسیج کشور در سال هاى ٩٥ و ٩٦ و برگزيده جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام /

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز

ارسال نظرات
پر بیننده ها