خبرهای داغ:
مددجوی کمیته امداد با دریافت ۵۰ میلیون تومان وام اشتغال و فعالیت در تولید کفش اکنون به یکی از تولید کننده های کفش تبریز تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۷۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

مددجوی دیروز، تولید کننده کفش امروز

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، کاظم مؤذنی ۴۰ ساله است و از کودکی در زمینه کفش کار کرده و پس از سالها کسب تجربه و مهارت اکنون به یک تولیدکننده معتبر کفش با برند معروف تبدیل شده است.                                                                            

 وی با اشاره به نحوه آشنایی‌اش با کمیته امداد می گوید: در سال ۷۸ تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتم اما چون دوست داشتم کار کنم همان سال از این نهاد وام اشتغال دریافت و تولیدی کفش را شروع کردم. دو سال بعد یعنی در سال ۸۰ دوباره ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کردم و کارم را توسعه دادم.

موذنی با اعلام اینکه برای همه گروه های سنی کفش تولید می کنیم، می گوید: ۲۵ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در واحد تولیدی من کار می کنند.                                                  

وی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای من کیفیت خوب کفش‌ها است، تاکید می کند: مشتریان بر اساس کیفیت خوب کفش‌ها به سراغ من می آیند. چون کفش‌ها را مطابق با خواست و سلیقه مشتری تولید می کنیم. مشتری هم راضی است و سفارش می دهد. حتی از کشورهای ترکیه و آذربایجان مشتری دارم و سفارش قبول می کنم.                          

موذنی با بیان اینکه شکرخدا اکنون متکی به توانایی های خودم هستم، ادامه می دهد: در نمایشگاه های متعدد شرکت کرده ام، کفش‌های تولیدی در تهران و شهرهای دیگر  فروش بهتری داشته است و هر روز شفارش کفش دارم.                                                                    

وی با بیان اینکه افتخار می کنم تولید کننده کفش هستم، می گوید: روزانه ۲۰ جفت کفش تولید می کنم. بازاریاب ندارم کیفیت خوب کفش‌ها، بهترین بازاریاب برای من است و مشتریان خودشان سفارش می دهند.                                                                                                 

مؤذنی با اعلام اینکه به طور متوسط سه میلیون تومان در ماه درآمد دارم، می گوید: چون امکانات و سرمایه کافی ندارم نمی توانم به طور عمده کفش تولید کنم اما مشتریانی از شهرهای مختلف کشور دارم که سفارش می دهند.                                                                               

کارآفرین تبریزی می گوید: در تولید کفش از چرم مرغوب و مواد اولیه خوب استفاده می کنم. مشتریان خارجی وقتی کفش‌های چرم را می پوشند حیرت می کنند که این کفش‌ها چگونه ساخته می شوند.                                                                                                 

موذنی می گوید: واحد تولیدی که اکنون در آن مشغول فعالیت هستم متعلق به خواهرم است و ماهیانه اجاره می دهم.                                                                                           

وی با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت وام اشتغال در موفقیت من نقش اساسی داشت، می افزاید: در نمایشگاه های مختلف تولیدات خود را عرضه کردم و مردم نیز با خرید کفش استقبال کرده اند.                                                                                                             

موذنی خاطرنشان می کند: در هر کاری چالش و مشکل وجود دارد، مهم این است که مشکلات باعث خستگی و ناامیدی فرد نشود، اگر همیشه به خدا توکل کنیم به طور قطع تلاش ما و هدفی که در زندگی داریم نتیجه می دهد.                                 

ارسال نظرات