مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس شورای هیئات تبریز گفت: نقش آفرینی هیئت های مذهبی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی باید نهادینه شده و به منصه ظهور رسد.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی با اشاره به اهمیت هیئات مذهبی در پیشبرد اهداف نظام افزود: انتقال صحیح فلسفه شهادت و نهضت عاشورایی به نسل جوان و نسل های آینده کشور، تقویت باورها و اعتقادات دینی در بین اقشار مختلف جامعه، تلاش برای احیای سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب های اجتماعی مد نظر مقام معظم رهبری ازجمله مهم ترین وظایف شورای هیئات مذهبی و کانون های مداحان برشمرد.

وی ادامه داد: شورای هیئات مذهبی بزرگ ترین پایگاه های دینی موجود در کشور است و باید از این ظرفیت در راستای احیای باورهای دینی، تشویق مردم برای استفاده از کالای ایرانی و مقابله با آسیب های اجتماعی بهره جست.

حجت الاسلام اضافه کرد: برنامه ریزی و آموزش در راستای ساماندهی هیئات مذهبی و کانون مداحان باید در طول سال ادامه داشته باشد و تقویم کاری در این خصوص تهیه و به اجرا در آید.

وی با اشاره به بسترسازی برای نقش آفرینی هیئت های مذهبی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد انسجام و تحکیم وحدت و هماهنگی فکری و عملی در فعالیت های هیئت های مذهبی و استفاده از توان و تجارب تمامی نیرو های هیئت های مذهبی در طراحی و برنامه ریزی های فرهنگی دینی را از جمله اهداف والای شورای هیئات مذهبی تبیین شود.

ارسال نظرات