خبرهای داغ:
امام جمعه شهر رزن گفت: در طول عمر انسان هیچ عمل خیری به اندازه خدمت به خلق ثواب ندارد و ما باید تلاش خود را بکنیم، اگر مسئولیتی پیدا می‌کنیم ابتدا باید خدا را شاکر باشیم و سپس آن را با نیت خدمت‌رسانی به خلق و کسب رضای خدا انجام دهیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۵۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

هیچ عمل خیری به اندازه خدمت به خلق ثواب نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپه ناحیه رزن اظهار داشت: به فرموده امام علی (ع)، مسئولیت نعمت بزرگی است به خصوص مسئولیتی که به دنبال نشر مبانی اسلام باشد.

وی گفت: در طول عمر انسان هیچ عمل خیری به اندازه خدمت به خلق ثواب ندارد و ما باید تلاش خود را بکنیم، اگر مسئولیتی پیدا می‌کنیم ابتدا باید خدا را شاکر باشیم و سپس آن را با نیت خدمت رسانی به خلق و کسب رضای خدا انجام دهیم.

سرهنگ مهدوی‌پور فرمانده سپاه ناحیه رزن نیز در این مراسم بیان کرد: برای بنده افتخار است که در شهرستان رزن خادم مردم این شهر باشم.

سرهنگ برات‌زاده فرمانده سابق سپاه ناحیه رزن نیز در ادامه گزارشی از عملکرد بسیج در مدت فرماندهی خود ارائه داد و افزود: سعی ما در این مدت چندساله این بوده که با استفاده ظرفیت موجود در بسیج شهرستان برنامه‌های بسیج و سپاه را به نحو احسن انجام دهیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ برات‌زاده، سرهنگ مهدوی‌پور به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رزن معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات