علیرضا خسروی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد پیمانکاران مسکن مهر ضروری است افزود: به این منظور می توان ارایه تسهیلات  ساخت را منوط به تایید کیفی نحوه ساخت توسط کارشناسان فنی – مهندسی واگذار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۴۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

علیرضا خسروی نماینده سابق مجلس و عضو بسیج مهندسین عمران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بهبود در وضعیت ساخت واحدهای مسکونی و نوع مصالح مورد استفاده بستگی به پیمانکارانی دارد که ساخت واحدها را بر عهده گرفته اند. این امر باعث افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله نیز می شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد پیمانکاران مسکن مهر ضروری است افزود: به این منظور می توان ارایه تسهیلات  ساخت را منوط به تایید کیفی نحوه ساخت توسط کارشناسان فنی – مهندسی واگذار کرد.

خسروی در ادامه بیان داشت: فقدان منابع کافی، ضعف مدیریت اقتصادی ، نداشتن برنامه ریزی جامع مسکن و سایر نارسایی هایی که در زیر ساخت های اقتصادی در کشورمان وجود دارد و از سویی افزایش شتابان جمعیت شهرنشین و از سویی دیگر هم تامین سرپناه مهم است.

خسروی در خاتمه افزود: از آنجا که مسکن مقوله ای چند بعدی است اصلاح وضعیت آن هم مساله ای دشوار و پیچیده است مسکن مهر که نوعی از مسکن است از این موضوع مستثنی نیست.

ارسال نظرات