فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: به زودی با همکاری کمیته امداد استان بوشهر، احداث یک‌هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در استان بوشهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۴۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی رزمجو  صبح امروز در نشست مشترک هم‌اندیشی احداث یک‌هزار واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسفه انقلاب اسلامی، رسیدگی و ارائه خدمات به محرومین جامعه است که در فرمایشات حضرت امام راحل(ره) و منویات رهبری به خوبی مشخص است.

وی افزود: کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو مولود این انقلاب، در کنار انجام وظایف ذاتی برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفتند و هر دو در فضای انقلابی و در ساختار انقلاب به مردم و به خصوص اقشار ضعیف جامعه خدمات ارائه می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: با وجود منابع و ذخایر عمده در سطح استان بوشهر که برای کشور تولید ثروت می‌کند، شایسته نیست که پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد وجود نقاط محروم با افرادی فقیر در این استان باشیم.

رزمجو ادامه داد: اگر درآمد و محرومیت استان بوشهر را با هم تجزیه و تحلیل کنیم، می‌توانیم از همین مناتبع و ثروت درون استان، خیلی از مشکلات موجود در این استان را رفع کنیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت رفع محرومیت از چهره استان بوشهر و برای احداث یک‌هزار واحد مسکونی آماده است و با تمام تجهیزات و بر مبنای تعهد انجام شده، به زودی کار احداث یک‌هزار واحد مسکونی را در استان بوشهر برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آغاز می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های رئیس و مجموعه کارکنان کمیته امداد استان بوشهر، یادآور شد: در صورتی که سایر مدیران کل این نهاد در کشور به مانند استان بوشهر در جهت رفع مشکلات محرومان جامعه و به خصوص در فضای احداث و تعمیر مسکن تلاش کنند، به زودی شاهد کاهش چشمگیر مددجویان تحت حمایت این نهاد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات