معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید گفت: امسال مراسم روز ملّی «بسیج اساتید» با عنوان «آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی» در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۰۲۷۵۳۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

جلیل دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران گفت: هر سال به مناسبت روز شهادت شهید چمران که با عنایات مقام معظم رهبری به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است، گردهمایی اساتید بسیجی با هدف تبیین شخصیت والای شهید چمران  برگزار می‌شود. خردادماه امسال نیز همه کانونهای دانشگاهی بسیج اساتید در سراسر کشور از 27 تا 31 خرداد مراسم روز بسیج اساتید را با عنوان «آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی» برگزار می کنند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید تبیین شاخص­ های استاد تراز انقلاب اسلامی است. در این مراسم سراسری که مخاطبین آن اساتید دانشگاه ها می باشند، علاوه بر تبیین شخصیت این شهید والامقام، برنامه های ویژه ای ازجمله تبیین سیاست های تحولی بسیج اساتید حول موضوع مسئله محوری و حلّ المسائلی، رونمایی از آثار و طرح های راهبردی، دیدار با مسئولین استان ازجمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با هدف تبیین رویکرد حلّ المسائلی بسیج، تقدیر از اساتید شاخص و دیدار با خانواده شهدای علمی و دانشگاه و برنامه متنوع دیگر صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید در ادامه گفت: این مراسم فردا صبح (سه شنبه 29 خرداد) نیز در تالار ابن سینای دانشگاه تهران با حضور سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاری معاون علمی و فنّاوری رییس جمهور، مهندس مهدی چمران و استادان و فرهیختگان دانشگاهی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات